هفته حقوق بشر آمریکایی، هفته رسوایی غربی‌هاست

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حقوق بشر و آبرویی برای غرب و آمریکا باقی نمانده است، بنابراین هفته حقوق بشر آمریکایی، هفته رسوایی غربی‌هاست. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا و غربی‌ها تابلوهای زیبایی بر سر مراکز مهم خود […]



کارشناس مسائل سیاسی گفت: حقوق بشر و آبرویی برای غرب و آمریکا باقی نمانده است، بنابراین هفته حقوق بشر آمریکایی، هفته رسوایی غربی‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا و غربی‌ها تابلوهای زیبایی بر سر مراکز مهم خود قرار می‌دهند اما پشت این تابلوها، برخلاف عناوین درج شده، عمل می‌کنند.

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها الفاظی مانند حقوق بشر، دفاع از زنان، حفاظت از محیط زیست و غیره را بیان می‌کنند که این الفاظ دهان پُر کن هستند و به چشم مردم زیبا به‌نظر می‌آیند؛ اما پشت این مسائل،  اقدامات دیگری را انجام می‌دهند و برخلاف عناوین و القاب عمل می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند، اگر مخالف سلاح هسته‌ای هستند اما بیشترین سلاح هسته‌ای را خودشان به‌کار می‌برند و ذخیره می‌کنند، اگر آنان بحث دفاع از زنان و خشونت علیه آنان را مطرح می‌کنند، شاهد هستیم که بیشترین ظلم به زنان در غرب و آمریکا صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در عرصه حقوق بشر نیز آمریکایی‌ها خلاف آنچه که در اعلامیه‌های خود بیان کرده‌اند، رفتار می‌کنند؛ به‌عنوان مثال در غزه هزاران زن و کودک بی‌گناه زیر آوارها ناپدید هستند، اما آمریکا و غربی‌ها چه اقدامی انجام داده‌اند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در عمل نشان داده‌اند که به هیچ‌ اصولی پایبند نیستند و توحش را در غرب به حد اعلا رسانده‌اند.

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقات در دانشگاه‌های آمریکا، دوگانگی بین گفتار و رفتار آمریکایی‌ها را نشان داد، خاطرنشان کرد: حقوق بشر و آبرویی برای غرب و آمریکا باقی نمانده است، بنابراین هفته حقوق بشر آمریکایی، هفته رسوایی آمریکایی‌ها و غربی‌هاست.

انتهای خبر/م


هفته حقوق بشر آمریکایی، هفته رسوایی غربی‌هاست

منبع:آرمـان
? هفته حقوق بشر آمریکایی، هفته رسوایی غربی‌هاست