هفته به هفته شرایطِ تیم‌مان بهتر می‌شود

سرمربی بسکتبال مس کرمان گفت: هرچند در بازی برابر تیم پالایش نفت آبادان، چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما خوشبختانه هفته به هفته شرایط کلی تیم بهتر می‌شود. به گزارش فت فتو؛ محمدرضا اسلامی پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اظهار داشت: در بازی قبل برابر […]

سرمربی بسکتبال مس کرمان گفت: هرچند در بازی برابر تیم پالایش نفت آبادان، چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما خوشبختانه هفته به هفته شرایط کلی تیم بهتر می‌شود.

به گزارش فت فتو؛ محمدرضا اسلامی پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اظهار داشت: در بازی قبل برابر نظم آوران با بدشانسی محض بازی را با اختلاف یک گل واگذار کرده بودیم و از این بابت به شدت ناراحت بودیم و خیلی لازم بود که جبران این شکست را در این بازی انجام دهیم که بچه های تیم ما با جان و دل برای پیروزی در این بازی و جبران آن شکست تلاش کردند.

سرمربی بسکتبال مس کرمان افزود: هرچند در این بازی چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما خوشبختانه هفته به هفته شرایط کلی تیم بهتر می‌شود و امیدواریم که در دور برگشت برنامه های خود را برای کسب نتیجه محقق کنیم.




هفته به هفته شرایطِ تیم‌مان بهتر می‌شود

منبع:بــرنا
?
هفته به هفته شرایطِ تیم‌مان بهتر می‌شود