هشدار هواشناسی برای وزش باد و گرد و خاک در نیمه غربی، شمال و جنوب کرمان

به گزارش نذیر کرمان، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب استان از فردا تا پایان هفته جاری خبر داد. احتمال انتقال ریزگردها، کاهش کیفیت هوا و دید میترا یاوری با اشاره به وضعیت جوی […]

به گزارش نذیر کرمان، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب استان از فردا تا پایان هفته جاری خبر داد.

احتمال انتقال ریزگردها، کاهش کیفیت هوا و دید

میترا یاوری با اشاره به وضعیت جوی استان کرمان، اظهار کرد: از فردا تا پایان هفته جاری وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب استان پیش بینی می‌شود. وی با بیان اینکه این پدیده می‌تواند منجر به انتقال ریزگردها، کاهش کیفیت هوا، کاهش میزان دید افقی و افزایش غلظت غبار در مناطق مذکور شود، از مردم خواست تا در این مدت از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و از ماسک استفاده کنند.

احتمال بارش رگبار باران در برخی مناطق

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان همچنین از احتمال وقوع رگبار باران در برخی از مناطق شمال، غرب، مرکز و ارتفاعات جنوب استان از روز سه شنبه تا روز جمعه خبر داد.

دمای هوا در استان

یاوری در ادامه با اشاره به دمای هوا در استان، بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای دو درجه، خنک‌ترین و و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطۀ استان کرمان بود.

میان تیترها:

  • وزش باد و گرد و خاک در نیمه غربی، شمال و جنوب کرمان
  • احتمال انتقال ریزگردها، کاهش کیفیت هوا و دید
  • احتمال بارش رگبار باران در برخی مناطق
  • دمای هوا در استان

کلمات کلیدی: وزش باد، گرد و خاک، ریزگرد، کاهش کیفیت هوا، بارش رگبار، هواشناسی، استان کرمان

هشدار هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی باد شدید و گرد و خاک

منبع: ایـسنا
? هشدار هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی باد شدید و گرد و خاک