هشدار سطح زرد برای استان کرمان صادر شد

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای هشدار سطح زرد صادر کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و ضمن تاکید بر هشدار هواشناسی شماره ۱۶ سطح زرد از امروز پنج‌شنبه تا روز دوشنبه افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و ضمن تاکید بر هشدار هواشناسی شماره ۱۶ سطح زرد از امروز پنج‌شنبه تا روز دوشنبه افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک مهم‌ترین پدیده‌های جوی در استان است.

تا روز دوشنبه با انتقال ریزگرد از کویر مرکزی کشور و استان‌های همجوار و با وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان، خیزش گرد و خاک، احتمال اختلال تردد در محورهای مواصلاتی، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت در استان به‌ویژه برای مناطق شمالی و شمال غربی و نوار شرقی پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است در همین مدت ضمن افزایش ابر احتمال رگبار باران در برخی از مناطق شمالی، مرکزی و جنوب غربی استان دور از‌ انتظار نیست. به‌لحاظ دمایی نیز از ابتدای هفته آینده کاهش دو الی سه درجه‌ای برای اغلب مناطق مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و شهداد و فهرج با دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۲۴ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای خبر/م
 


هشدار سطح زرد برای استان کرمان صادر شد

منبع:آرمـان
? هشدار سطح زرد برای استان کرمان صادر شد