هشدار دربارۀ کمبود گاز در استان تا ۲ سال دیگر

فت فتو ـ گروه اقتصاد: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: «در حال حاضر کل گازی ورودی به استان کرمان ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار مترمکعب در ساعت است در حالی که فقط نیاز دو سال آینده‌ی شرکت گل‌گهر ۶۵۰ هزار مترمکعب در ساعت خواهد بود و این هشدار جدی است». سید مهدی طبیب‌زاده با بیان […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: «در حال حاضر کل گازی ورودی به استان کرمان ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار مترمکعب در ساعت است در حالی که فقط نیاز دو سال آینده‌ی شرکت گل‌گهر ۶۵۰ هزار مترمکعب در ساعت خواهد بود و این هشدار جدی است».

سید مهدی طبیب‌زاده با بیان اینکه هشدارهای اتاق بازرگانی کرمان کارشناسی و مبتنی بر آمار و اطلاعات است، افزود: «اگر برای تامین گاز استان اقدامی نشود، در دو سال آینده با مشکل جدی در این زمینه روبه‌رو خواهیم شد».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا کرمان، پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه در جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی با اشاره به برگشت محصولات کشاورزی صادراتی اظهار کرد: «قبلا هشدار استفاده از سموم را داده بودیم و همچنین برای انرژی نیز هشدارهایی دادیم».
وی پیشنهاد داد: «شرکت توسعه زیرساخت‌های استان متشکل از واحدهای بزرگ اقتصادی شکل گیرد و اقدامات زیرساختی در استان انجام دهد تا در آینده با مشکل روبه‌رو نشویم». / الف




هشدار دربارۀ کمبود گاز در استان تا ۲ سال دیگر

منبع: خبر کرمان
?
هشدار دربارۀ کمبود گاز در استان تا ۲ سال دیگر

: اخبار استان کرمان – اقتصادی