هرگونه افزایش قیمت اجاره بها در رفسنجان تخلف است/ برخورد قانونی با متخلفان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: بر اساس مصوبه کشوری، موجر حق افزایش بیش از ۲۰ درصد اجاره بها را در سال جاری ندارد و چنانچه تخلف کرد از طریق مراجع قانونی برخورد می‌شود. حسین رضایی امروز ۲۴ خردادماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان، اظهار کرد:  بر اساس مصوبه کشوری، موجر حق افزایش بیش […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: بر اساس مصوبه کشوری، موجر حق افزایش بیش از ۲۰ درصد اجاره بها را در سال جاری ندارد و چنانچه تخلف کرد از طریق مراجع قانونی برخورد می‌شود.

حسین رضایی امروز ۲۴ خردادماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان، اظهار کرد:  بر اساس مصوبه کشوری، موجر حق افزایش بیش از ۲۰ درصد اجاره بها را در سال جاری ندارد و چنانچه تخلف کرد از طریق مراجع قانونی برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: با افزایش قیمت شیر و نیز با بررسی‌های لازم، نرخ ماست فله هر کیلو ۲۵ هزار و پانصد تومان و در  صورت ارائه در ظرف بهداشتی هر کیلو ۲۷ هزار و پانصد تومان است.

رضایی در ادامه تصریح کرد: باید حداقل ۲۰ درصد از مناقصات و خریدهای لوازم مورد نیاز شهرستان از طریق واحدهای تولیدی داخل شهرستان و نهایتاً داخل استان خریداری شود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: وضعیت کشتارگاه مرغ گرم شهرستان مرتب کنترل و رصد می‌شود.

انتهای پیام




هرگونه افزایش قیمت اجاره بها در رفسنجان تخلف است/ برخورد قانونی با متخلفان

منبع: ایـسنا
? هرگونه افزایش قیمت اجاره بها در رفسنجان تخلف است/ برخورد قانونی با متخلفان