هدف شهید هاشمی دور کردن تهدیدات از مردم، نظام و انقلاب اسلامی بود

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با خانواده شهید سید حمیدرضا هاشمی نژاد دیدار کرد و شهادت این فرزند برومند ایران اسلامی را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با خانواده شهید سیدحمیدرضا هاشمی نژاد با اشاره به […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با خانواده شهید سید حمیدرضا هاشمی نژاد دیدار کرد و شهادت این فرزند برومند ایران اسلامی را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با خانواده شهید سیدحمیدرضا هاشمی نژاد با اشاره به همکاری مستقیم خود با این شهید عالی مقام در استان سیستان و بلوچستان افزود: این شهید گرانقدر یکی از نیروهای مخلص بود و اخلاص در وجود ایشان به خوبی دیده می شد.

وی با تاکید یر این مطلب همه هدف ایشان این بود که تهدیدات را از مردم، نظام و انقلاب اسلامی ایران دور کند، افزود: اخلاص در نیت و برخورد بسیار خوب حتی با معاندینی که ایشان دستگیر می کرد، از ویژگی های برجسته این شهید هاشمی بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به اینکه شهید سید حمیدرضا هاشمی نگاه قومیتی و مذهبی نداشت، عنوان کرد: ایشان همواره تلاش می کرد افرادی که راه را به اشتباه رفته اند، هدایت کند و از این رو در بین مردم منطقه مورد احترام بسیار بود.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه شهید با عاقبت بخیری از ماموریت های خود در سیستان و بلوچستان خارج شد، تصریح کرد: ایشان شهیدگونه زندگی می کرد و در نهایت خداوند اجر تلاشهای صادقانه ایشان را داد و به سعادت رسید.

حمیدی گفت: ایشان مانند شهید سلیمانی دنبال شهادت می گشت و امروز به این فیض عظیم نائل شده است.

انتهای پیام




هدف شهید هاشمی دور کردن تهدیدات از مردم، نظام و انقلاب اسلامی بود

منبع: ایـسنا
? هدف شهید هاشمی دور کردن تهدیدات از مردم، نظام و انقلاب اسلامی بود