نیمی از شهرهای استان کرمان روی لبه تیغ کرونا

فت فتو/کرمان طبق اعلام مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، براساس آخرین به‌ روزرسانی‌های نقشه کرونایی کشور، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در استان کرمان مانند هفته ‌های گذشته، در عدد صفر باقی مانده اما شهرستان کوهبنان وضعیت خود را به سیرجان وام داد. به گزارش فت فتو و براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ‌بندی شهرستان‌های استان […]

فت فتو/کرمان طبق اعلام مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، براساس آخرین به‌ روزرسانی‌های نقشه کرونایی کشور، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در استان کرمان مانند هفته ‌های گذشته، در عدد صفر باقی مانده اما شهرستان کوهبنان وضعیت خود را به سیرجان وام داد.

به گزارش فت فتو و براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ‌بندی شهرستان‌های استان کرمان که از ۲۳ مهر اعمال شده است؛ هیچ شهری در این خطه در شرایط بسیار پرخطر کرونایی قرار ندارد و فقط شهرستان سیرجان که بعد از هفته‌ها، هفته گذشته از نارنجی به زرد تغییر وضعیت داده بود متاسفانه باردیگر با افزایش دوباره مبتلایانش این هفته به جمع ۱۹ شهر پرخطر کشور پیوست و از سوی دیگر نیز خوشبختانه شهرستان کوهبنان بعد از هفته ها جزو ۲۰۳ شهر زرد کرونایی کشور قرار گرفت.

برپایه این گزارش، شهرستان های ارزوئیه، جیرفت، رابر، راور، رودبارجنوب، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، قلعه گنج، کرمان، منوجان و نرماشیر نیز در استان کرمان بر لبه تیغ ایستاده و در وضعیت نسبتا پرخطر قرار دارند.

هر چند که در این هفته جیرفت و راور از شهرهای عادی جدا شده و با افزایش تعداد مبتلایانشان به وضعیت زرد سوق پیدا کرده اند اما همچنان شهرهای انار، بردسیر، بم، رفسنجان، ریگان و کهنوج شرایط عادی خود را حفظ کرده اند ولی شهرستان های بافت، زرند و فهرج با کاهش بیماران کرونایی به گروه شهرهای عادی (آبی) استان پیوستند.

انتهای پیام




نیمی از شهرهای استان کرمان روی لبه تیغ کرونا

منبع: ایـسنا
? نیمی از شهرهای استان کرمان روی لبه تیغ کرونا