نیمه دی ماه؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره نماز "فجر تا فجر"

فت فتو/کرمان رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره نماز تا نیمه دی ماه فرصت بارگذاری آثار در سایت جشنواره به آدرس noor.namaz.ir را دارند. حجت الاسلام مهدی عربپور در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: جشنواره نماز با عنوان “فجر تا فجر” از ۲۲ بهمن سال […]

فت فتو/کرمان رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره نماز تا نیمه دی ماه فرصت بارگذاری آثار در سایت جشنواره به آدرس noor.namaz.ir را دارند.

حجت الاسلام مهدی عربپور در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: جشنواره نماز با عنوان “فجر تا فجر” از ۲۲ بهمن سال گذشته در سطح کشور آغاز شده و استان کرمان نیز این جشنواره را برگزار می کند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا نیمه دی ماه فرصت بارگذاری آثار در سایت جشنواره به آدرس noor.namaz.ir را دارند.

عربپور تصریح کرد: تا پایان آبان ماه امسال ۵۰۰ اثر از استان کرمان در سایت جشنواره بارگذاری شده و پایان دی ماه داوری آثار در استان انجام می شود و برترین ها به کشور معرفی می شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به تجلیل از صاحبان برترین آثار جشنواره در سطح استان و کشور، بیان کرد: جشنواره نماز “فجر تا فجر” در دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان برگزار می شود و اختتامیه جشنواره کشوری اواخر بهمن ماه امسال خواهد بود.

به گزارش فت فتو، کودکان و دانش‌آموزان در بخش‌های فرهنگی و هنری شامل نماهنگ، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و در بخش ادبی شامل خاطره و دلنوشته، داستان و قصه‌گویی می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

همچنین بزرگسالان می‌توانند در بخش علمی و پژوهشی شامل تألیف، مقاله، رساله دکتری، پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی، در بخش فرهنگی و هنری شامل: نماهنگ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرح‌های گرافیکی، عکس، خوشنویسی و استوری در شبکه‌های اجتماعی، در بخش ادبی شامل شعر، داستان، قصه‌گویی، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی و در بخش سرگرمی و آموزشی شامل بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی (رایانه‌ای و تلفن همراه) آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

محورها و موضوع‌های این جشنواره عبارتند از: مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، نماز؛ انقلاب اسلامی، فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز؛ اقتصاد اسلامی، بهره‌وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی، تمدن نوین اسلامی و سلامت اداری، نماز؛ سلامت معنوی، بهداشت فرد و جامعه و محیط زیست، نماز؛ فرهنگ، هویت و حریت کودک و خانواده طراز ایران اسلامی، نماز؛ اصلاح فرهنگ جامعه و آثار آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز؛ آسیب‌های اجتماعی، سلامت اداری و وحدت ملی، نماز؛ فلسفه، آثار و پاسخگویی به شبهات نماز، نماز جماعت؛ اسرار، آثار و برکات اقامه آن در مساجد، مدارس، محل کار و…، نماز و اقشار؛ جامعه فرهنگی هنری، علمی، اصناف، کارگری، نظامی، مدافعان سلامت و… نماز؛ هنرهای هفت‌گانه، رسانه، دنیای مجازی و تبلیغات، نماز؛ شیوه‌ها و ابزارهای جذب نسل نو و ایجاد حس مذهبی در کودکان.

انتهای پیام




نیمه دی ماه؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره نماز "فجر تا فجر"

منبع: ایـسنا
? نیمه دی ماه؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره نماز "فجر تا فجر"