نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای آغاز به کار کرد

نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای برای تعیین برگزیدگان اعزامی به مسابقات جهانی شانگهای چین در کرمان آغاز به کار کرد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای کشور که کرمان میزبان سه رشته مهارتی تراش با دستگاه سی‌ان‌سی، فرز با دستگاه سی‌ان‌سی و طراحی […]

نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای برای تعیین برگزیدگان اعزامی به مسابقات جهانی شانگهای چین در کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای کشور که کرمان میزبان سه رشته مهارتی تراش با دستگاه سی‌ان‌سی، فرز با دستگاه سی‌ان‌سی و طراحی مهندسی مکانیک آن است به میزبانی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای آغاز و تا پنجشنبه در سه شیفت مسابقاتی برگزار می‌شود.

نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای آغاز به کار کرد

در مراسم آغاز کار این مسابقات که با حضور رئیس اتاق اصناف و بازرگانی، رئیس اتحادیه تراشکاران، رئیس مجتمع آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کرمان و نماینده وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، مدیرکل سازمان فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان، مهارت‌آموزی را سرلوحه رشد و توسعه پایدار عنوان و اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب به‌منظور رقابت سالم بین مهارت‌آموختگان، اعتلای ارزش کار در جوانان و جامعه، ایجاد فرصت و امکان تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای بین جوانان و همچنین شکوفایی استعدادهای حرفه‌ای آنان را به‌دنبال دارد.

محمدرضا جهانگیری افزود: فراهم‌کردن شرایط شرکت حرفه‌آموختگان در صحنه رقابت‌های بین‌المللی و آشنایی با تکنولوژی پیشرفته و جدید ازجمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است که امسال برگزیدگان هر رشته در مسابقات انتخابی شانگهای چین به رقابت جهانی می‌پردازند و نفرات اول تا سوم به این مسابقات اعزام خواهند شد.

نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای آغاز به کار کرد

وی عنوان کرد: مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور استعدادهای برتر مهارتی برگزار می‌شود که در مرحله نخست شهرستانی امسال در استان کرمان حدود یک‌هزار نفر در این مسابقات ملی مهارت شرکت کردند.

مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمان تأکید کرد: امسال رقابت‌های پنج رشته مهارتی تعمیر موتورهای دیزلی در سیرجان، کنترل صنعتی در رفسنجان و رشته‌های ترانس سی‌ان‌سی، فرز سی‌ان‌سی و طراحی مهندسی‌ مکانیک‌ در کرمان با حضور داورانی از شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای آغاز به کار کرد

به گزارش آنا، اختتامیه مسابقات ۹ صبح پنج‌شنبه ۲۸مهر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/




نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای آغاز به کار کرد

منبع:آنـــا
? نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد فنی‌ و حرفه‌ای آغاز به کار کرد