نهضت خدمت‌رسانی شهید رئیسی باید با قدرت ادامه پیدا کند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در ایراد خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلی بزرگ امام علی علیه السلام با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: آیات زیادی در قرآن کریم در ارتباط با عفو بخشش خداوند و مجازات و عقوبت گناهان وجود دارد که همه […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در ایراد خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلی بزرگ امام علی علیه السلام با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: آیات زیادی در قرآن کریم در ارتباط با عفو بخشش خداوند و مجازات و عقوبت گناهان وجود دارد که همه این آیات برای تربیت انسان است.

وی با بیان اینکه در گناهانی که انجام می‌دهیم کیفیت جرم اهمیت ویژه‌ای دارد، ادامه داد: یکی از اصل‌های مهم در صحنه قیامت، کیفیت جرم و مجازات‌هایی است که برای آن در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه حقیقت اعمال ما در قیامت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: جریمه و مجازات‌های این دنیا و قوانین بشری، معمولاً قراردادی است.

وی با بیان اینکه در مورد برخی از گناهان تعبیر به عذاب الیم شده است که در مورد گناهان بزرگ است، گفت: گاهی برخی از عذاب‌ها مجازاتی سخت و توهین‌آمیز دارد و گاهی برای برخی گناهان  تعبیر به عذاب عظیم شده است و عدالت خداوند اقتضی می‌کند که مجازات گناهان ما متناسب با گناهی باشد که مرتکب شده‌ایم.

علیدادی سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه کرمان با تبریک ولادت با سعادت امام کاظم علیه‌السلام و امام هادی علیه‌السلام، گفت: روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را داریم که با ابتکار امام خمینی (ره) سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد و برکات و خدمات زیادی طی این سال‌ها داشته است.

وی با اشاره به دیگر مناسبت‌های پیش رو از جمله به توپ بستن مجلس در زمان قاجار، روز عزل بنی‌صدر خائن و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، بیان کرد: این روزهای تلخ در تاریخ کشور ما ثبت شده و عبرت‌ها و درس‌های زیادی در آن وجود دارد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهید بهشتی از شخصیت‌های موثر در تاریخ انقلاب اسلامی بود، گفت: به این مناسبت این هفته، هفته قوه قضائیه نام گذاشته شده است و جا دارد که این هفته را به همه کارکنان این دستگاه و قضاتی که با وجود همه سختی‌ها، تقوا و رضای الهی را در قضاوت و رای خود مد نظر قرار می‌دهند تبریک بگوییم.

وی با اشاره به اینکه سوءقصد به جان رهبر معظم انقلاب از دیگر رویدادهای تلخ این ایام است، افزود: مشیت خداوند بر این بود که جان این شخصیت برجسته و مجاهد برای روز حساس پس از رحلت امام خمینی (ره) حفظ شود تا با بهترین نحو کشور را در فراز و نشیب‌هایی که پیش آمد حکیمانه رهبری کند.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه امروز کشور امروز در اوج عزت، توانمندی و اقتدار قرار دارد، گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش داریم و در انتخابات پیش رو باید رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای انگیزه و اراده مردم را به تصویر کشیده و مایه اقتدار کشور در عرصه بین الملل است، ادامه داد: در مدیریت کشور نظر و اراده مردم باید حاکم باشد و کسی رئیس جمهور می‌شود که حداکثر آرا مردم را جلب کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه در کنار حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب اصلح هم مهم است، افزود: ما در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم و بدانید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما به قله‌ها نزدیک هستیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط حساس باید چهره‌ای را انتخاب کنیم که به اهداف نظام و ارزش‌های دینی پایبند بوده، شجاعت در مدیریت داشته و فرد امتحان پس داده و با سابقه و کارنامه روشن باشد، گفت: باید شخصی را انتخاب ‌کنیم که راه شهید رئیسی و دولت ایشان را ادامه دهد تا نهضت خدمت‌رسانی به مردم با قدرت ادامه پیدا کند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه عید سعید غدیرخم، عید ولایت و امامت را در پیش داریم، افزود: عید غدیر پیام‌های مهم و ارزشمندی برای جهانیان دارد و یکی از پیام‌های عید غدیر این است که جامعه اسلامی جامعه سکولار نیست.

وی با بیان اینکه سیاست تحت سایه دیانت و حاکمیت تحت اشراف احکام اسلامی باید بین مردم جاری و ساری شود، گفت: غدیر خط بطانی می‌کشد بر نگاهی که می‌خواهد غدیر را شخصی جلوه دهد و جریان امامت و ولایت در ادامه جریان نبوت و رسالت برای جامعه اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حضرت علی علیه السلام برای حاکم شدن این تفکر در جامعه به شهادت رسید و خود اولین فدایی این جریان است تا خط امامت و ولایت بعد از نبوت در جامعه حاکم باشد، ادامه داد: امام حسین علیه‌السلام نیز جان خود را فدای این راه می‌کند.

وی با بیان اینکه در این دوران شاهد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه هستیم، افزود: آثار فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی این روزها یکی پس از دیگری نمایان می‌شود و به زودی شاهد شکست رژیم جعلی و غاصب خواهیم بود.

انتهای پیام/۵۱۱/




نهضت خدمت‌رسانی شهید رئیسی باید با قدرت ادامه پیدا کند

منبع: تسنــیم
? نهضت خدمت‌رسانی شهید رئیسی باید با قدرت ادامه پیدا کند