نهضت خدمات رسانی محله ای در ایام الله دهه فجر

استاندار کرمان گفت: شهرداری ها و دستگاه های خدمات‌رسان در ایام دهه فجر، نهضت خدمات رسانی محله ای را در دستور کار خود قرار دهند. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در ستاد دهه فجر استان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و قدردانی از برنامه‌ها و چارچوب در نظر گرفته شده توسط […]

استاندار کرمان گفت: شهرداری ها و دستگاه های خدمات‌رسان در ایام دهه فجر، نهضت خدمات رسانی محله ای را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در ستاد دهه فجر استان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و قدردانی از برنامه‌ها و چارچوب در نظر گرفته شده توسط کمیته های ستاد، به وضعیت کرونا اشاره داشت و گفت: روزهای آینده با شرایط سخت‌تری از بیماری کرونا با توجه به آغاز پیک ششم بیماری مواجه می‌شویم.

وی بیان کرد: این به معنای بی اثر بودن واکسن نیست، بلکه گذر از بیماری را تسهیل کرده است، اما این شرایط نباید روی کیفیت و کمیت جشن‌های انقلاب در این برهه ضروری تاثیر بگذارد.

زینی‌وند ابراز داشت: منتظر دستورالعمل‌های ملی برای برگزاری مراسم دهه فجر هستیم، اما در ستاد استانی کرونا نیز چهارچوبی تعریف کرده‌ایم که برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شوند.

استاندار کرمان از نکات اصلی در برنامه های دهه فجر را امیدآفرینی بیان و تاکید کرد : همه شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان در ایام دهه فجر، نهضت خدمات‌رسانی محله ای را در دستور کار خود قرار دهند و به عنوان جشن انقلاب، مسائل مختلفی چون رفع مشکل آسفالت و برق و آب بپردازند.

زینی وند با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سه مولفه مهم «مروری بر گذشته»، «تبیین وضع موجود» و «راهبرد آینده نظام با رویکردهای جدید» را در دنبال می کند، ادامه داد: یکی از کلیدواژه‌های اساسی در راهبرد آینده، کلیدواژه‌ مقام معظم رهبری مبنی بر نوسازی عقلانی است که باید آن را تبیین کرد.

زینی وند اهمیت مخاطب شناسی در تببیین مباحث را خاطرنشان کرد و گفت: نیمی از جمعیت ما بعد از پیروزی انقلاب متولد شده و حدود ۳۰ درصد جمعیت ما جوانانی هستند که تحت تاخت و تاز فضای مجازی، دریافت کننده مفاهیمی هستند که در تخریب مولفه های هویتی ما تلاش می‌کنند.

وی بیان داشت: ما باید در تبیین مخاطب شناسی، این امکان را فراهم کنیم که جوانان با ارکان و مولفه ها و داشته های زیاد انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کنند.

استاندار کرمان اظهار داشت: یکی از مسائل در بحث استحکام‌بخشی، ساختارهای برگرفته از نظام جمهوری اسلامی از جمله بسیج، سپاه، حکومت و ولایت‌فقیه است که باید برای مردم به صورت تخصصی تبیین شوند.

زینی وند گفت: در جریان سیل اخیر، در کنار هم بودن همه ارکان نظام جمهوری اسلامی اهمیت داشت و همین امر آرامش را ایجاد کرد و مردم دیدند همه با تمام توان در کنار آنها هستند.

وی گفت: تکلیف برای دستگاه هاست که فضاسازی متفاوت در ایام‌الله دهه فجر داشته باشند و مردم بتوانند مفهوم و نکته‌ای را از جشن‌های انقلاب دریافت کنند.

استاندار کرمان ابراز امیدواری کرد با هم افزایی، جشن باشکوه و پرمحتوا و جذاب تر از گذشته برای نسل جوان و مردم برگزار شود‌.

انتهای پیام




نهضت خدمات رسانی محله ای در ایام الله دهه فجر

منبع: بــرنا
?
نهضت خدمات رسانی محله ای در ایام الله دهه فجر