نماینده کرمان و راور: عملکرد استاندار و مجموعه اب و فاضلاب استان در تابستان امسال قابل تقدیر است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد استاندار و مدیران اب و فاضلاب استان در تابستان امسال قابل تقدیر است چرا که با تلاش‌های شبانه روزی گرمترین تابستان را به خوبی و با کمترین مشکل پشت سر گذاشتند. به گزارش نذیر کرمان؛ شهباز حسن پور اظهار داشت: در شهر کرمان پیش […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد استاندار و مدیران اب و فاضلاب استان در تابستان امسال قابل تقدیر است چرا که با تلاش‌های شبانه روزی گرمترین تابستان را به خوبی و با کمترین مشکل پشت سر گذاشتند.

به گزارش نذیر کرمان؛ شهباز حسن پور اظهار داشت: در شهر کرمان پیش از آغاز فصل تابستان به منظور رفع تنش ابی، طرح‌های اضطراری تامین اب اجرا شد که اجرای به هنگام این طرح‌ها در مدیریت بحران آب نقش مهمی داشت.
وی افزود: حفر و تجهیز ۲۰ حلقه چاه پدافندی، ۱۵ کیلومتر خطوط جمع آوری و خرید و اجرای ۲۰ کیلومتر خطوط برق رسانی، اجرای ۱۱.۵ کیلومتر خط انتقال ۴۰۰ در سراسیاب فرسنگی و اجرای بخشی از رینگ کرمان از جمله اقدامات مهم آبفا برای جلوگیری از تنش آبی تابستان بوده است.
حسن‌پور عملکرد مجموعه آبفا را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: مجموعه ابفا با تلاش‌های گسترده و شبانه روزی با حمایت‌های استاندار جهادی طرح‌های ابرسانی را درست و به موقع اجرا کرد تا تابستان امسال با کمترین مشکل سپری شود و حقیقتا در این زمینه موفق عمل نمود.
انتهای پیام


نماینده کرمان و راور: عملکرد استاندار و مجموعه اب و فاضلاب استان در تابستان امسال قابل تقدیر است

منبع: بــرنا
? نماینده کرمان و راور: عملکرد استاندار و مجموعه اب و فاضلاب استان در تابستان امسال قابل تقدیر است