نماینده ولی فقیه در استان از مناطق سیل زده جنوب کرمان بازدید کرد

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عصر امروز پنجشنبه با حضور در مناطق سیل زده جنوب این استان از روند امدادرسانی و بازسازی در این منطقه بازدید کرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با خانوارهای سیل زده حوزه شهری و روستایی شهرستان های […]

کرمانفت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عصر امروز پنجشنبه با حضور در مناطق سیل زده جنوب این استان از روند امدادرسانی و بازسازی در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با خانوارهای سیل زده حوزه شهری و روستایی شهرستان های قلعه گنج و منوجان دیدار مورد و از نزدیک وضعیت تخریب سیل در این مناطق را مورد بررسی قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: توفیق شد تا از حجم خسارات وارده ناشی از سیل به مردم، منازل مسکونی، مزارع و جاده ها بازدید کنیم.  

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: در شهرستان قلعه گنج تدابیر قبل از باران اندیشیده شده بود، اما به رغم این تدابیر حجم بالای بارندگی موجب آبگرفتگی برخی موارد شده است.

وی تصریح کرد: می طلبد ادارات، نهادها و ارگان ها بویژه دولت در راستای پیشگیری از وارد آمدن خسارت سیل در آینده ورود کنند، که اگر باران آمد خساراتی از این جنبه متوجه شهرستان های جنوبی بخصوص بخش کشاورزی جنوب کرمان نشود.

امام جمعه کرمان از خدمات انجام شده توسط استانداری، سپاه، هلال احمر، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری کرمان در جریان سیل اخیر قدردانی کرد.

 جانشین فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل دیوان محاسبات و جمعی از مسئولان کرمان در این بازدید نماینده ولی فقیه در استان را همراهی می کردند.

به گزارش فت فتو، وقوع ۲ بار سیل سهمگین و خسارت‌آفرین در استان کرمان به فاصله کمتر از ۱۰ روز وضعیتی بحرانی را در این منطقه از نیمه دیماه تا پایان این ماه ایجاد کرد.

اوج خسارت های وارد شده به دلیل سیل در جنوب استان کرمان گزارش شده است؛ هرچند مناطقی از شرق کرمان از جمله شهرستان ریگان نیز درگیر سیل بوده و خسارت دیده اند.




نماینده ولی فقیه در استان از مناطق سیل زده جنوب کرمان بازدید کرد

منبع: ایرنـا
? نماینده ولی فقیه در استان از مناطق سیل زده جنوب کرمان بازدید کرد