نماینده مردم کرمان در مجلس:‌ فرهنگ بسیج گره‌گشای تمام مشکلات کشور است

گروه استان‌ها- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج عملکرد درخشانی دارد گفت: با روحیه بسیجی می‌توان تمامی مشکلات کشور را برطرف کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش اقتدار بسیجیان و تجدید میثاق آن‌ها با […]

گروه استان‌ها- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج عملکرد درخشانی دارد گفت: با روحیه بسیجی می‌توان تمامی مشکلات کشور را برطرف کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش اقتدار بسیجیان و تجدید میثاق آن‌ها با ولایت که در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: بسیج یک نهاد پیشرو و سرافراز در همه عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه بسیج نهادی مردمی است که تخصص و اخلاق را در هم آمیخته و عاشقانه در جهت سالم‌سازی و پیشرفت کشور، بدون منت تلاش می‌کند یادآور شد: در دوران دفاع مقدس این بسیج بود که هم در درگیری‌های نظامی و هم در پشت صحنه درخشان ظاهر شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی جنگ تحمیلی را دانشگاهی برای بسیج دانست و تصریح کرد: آن دوران باعث پیشرفت معنوی بسیج شده و دفاع مقدس بسیج را رشد داد و به درجه‌ای رساند تا همیشه بتواند با همان نیرو و انگیزه وارد جبران خلأها، کمبودها و کاستی‌ها شده و آن را پوشش دهد.

وی با بیان اینکه بسیج عملکرد درخشانی دارد و تفکر و فرهنگی بسیج را نجات بخش خواند و تاکید کرد: با این روحیه می‌توان تمامی مشکلات کشور را حل و فصل کرد و تفکر بسیج کلید حل تمام مشکلات کشور است.

امام جمعه کرمان: امروز شاهد جلوه‌های مختلفی از اقتدار نظام در عرصه‌های جهانی هستیم
فرمانده سپاه استان کرمان: دولت از ظرفیت عظیم بسیج در پیشبرد اقتصاد مقاومتی استفاده کند
فرمانده سپاه استان کرمان: بازنشستگان نیروهای مسلح باید آرمان‌های شهدا را به نسل جوان انقلاب منتقل کنند

زاهدی عملکرد بسیج در استان کرمان را ستود و بیان کرد: در روزهایی که مردم مناطق محروم استان در تنگنا و سختی قرار گرفتند این بسیج بود که وارد عمل شد و به بهبود شرایط کمک کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای سخت کرونایی و زمانی که کادر درمان خسته شده و تقاضای کمک داشتند، بسیج بار دیگر ایثار و از خودگذشتگی خود را ثابت کرد ادامه داد: جوانان بسیجی این استان، شبانه روز با همه توان پای کار آمدند و مخلصانه و متعهدانه خدمت کردند، از همه آن‌ها صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




نماینده مردم کرمان در مجلس:‌ فرهنگ بسیج گره‌گشای تمام مشکلات کشور است

منبع:تسنــیم
? نماینده مردم کرمان در مجلس:‌ فرهنگ بسیج گره‌گشای تمام مشکلات کشور است