نمایش فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در مناطق کمتر برخوردار کرمان آغاز شد

کرمان – فت فتو – طرح نمایش همزمان تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر با استفاده از سیستم نمایش سینما سیار در مناطق فاقد سینمای استان کرمان به همت انجمن سینمای جوانان ایران آغاز شد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، […]

کرمان – فت فتو – طرح نمایش همزمان تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر با استفاده از سیستم نمایش سینما سیار در مناطق فاقد سینمای استان کرمان به همت انجمن سینمای جوانان ایران آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، آیین نمایش فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در مناطق کمتر برخوردار کرمان امروز با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در ریگان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی این شهرستان آغاز شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین گفت: خوشحال هستیم که به میمنت دهه فجر و در اجرای سیاست تسهیل و برخورداری مخاطبان مناطق فاقد سینما از اکران فیلم‌های روز سینمای ایران با حمایت فرماندار شهرستان، سالن نمایش فیلم ریگان افتتاح و از این پس مردم این منطقه می‌توانند فیلم‌های روز سینمای کشور را به تماشا بنشینند.

وحید محمدی افزود: با توجه به فعالیت مستمر، استقبال مردمی و افزایش تعداد درخواست اکران، طی سال آینده نسبت به نصب دائمی شدن سیستم نمایش دیجیتال در شهرستان ریگان اقدام می شود.

سالن نمایش فیلم شهرستان ریگان همزمان با اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر افتتاح شد.

نمایش ۱۶ فیلم منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر در ۲ سینمای آسیا و شهرتماشا شهر کرمان همزمان با سراسر کشور از روز جمعه ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

شهرستان ریگان در فاصله ۲۹۰ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.




نمایش فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در مناطق کمتر برخوردار کرمان آغاز شد

منبع: ایرنـا
? نمایش فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در مناطق کمتر برخوردار کرمان آغاز شد