نمایشگاه گل و گیاه در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت برپا می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت عنوان کرد: بهمن ۱۴۰۰ نمایشگاه گل و گیاه زینتی و آپارتمانی با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی در این دانشگاه برپا می‌شود. اسماعیل اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های فت فتو در جیرفت از انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه بین دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد جیرفت و دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گلستان […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت عنوان کرد: بهمن ۱۴۰۰ نمایشگاه گل و گیاه زینتی و آپارتمانی با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی در این دانشگاه برپا می‌شود.

اسماعیل اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های فت فتو در جیرفت از انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه بین دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد جیرفت و دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم‌نامه درباره تولید، تکثیر و تأمین گیاهان زینتی و گل‌های آپارتمانی است.


بیشتر بخوانید:

وبینار «گیاهان دارویی و معطر ویژه گل‌گاوزبان ایرانی» برگزار می‌شود


وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان یکی از موفق‌ترین واحدهای دانشگاهی در سطح کشور است که در زمینه گل‌ و گیاه فعالیت دارد.

نمایشگاه گل و گیاه در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت برپا می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت بیان کرد:‌ بهمن ۱۴۰۰ نمایشگاه گل و گیاه زینتی و آپارتمانی با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی در این دانشگاه برپا می‌شود.

اسلامی یادآور شد: پس از انعقاد این قرارداد برپایی نمایشگاه گل و گیاه، نخستین محموله گل‌ها و گیاهان زینتی مادر برای تأمین نیاز گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از واحد گرگان به مقصد جیرفت بارگیری شد.

وی تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان معتبرترین دانشگاه کشور بوده که واحد جیرفت توانست یک حرکت ماندگار برون‌استانی را برای نخستین‌بار ثبت کند.

نمایشگاه گل و گیاه در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت برپا می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت بیان کرد: قرارداد دوم بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی سمای گلستان با موضوع جابه‌جایی رشته‌های دانشگاهی منعقد شد و در این راستا رشته‌هایی که در شمال کشور متقاضی دارد را در واحد جیرفت دایر خواهیم کرد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/




نمایشگاه گل و گیاه در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت برپا می‌شود

منبع:آنـــا
? نمایشگاه گل و گیاه در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت برپا می‌شود