نمایشگاه «روایت پیشرفت» در پارک مادر کرمان گشایش یافت

نذیر کرمان/کرمان شامگاه هفتم شهریورماه و به مناسبت هفته دولت، با حضور مردم و مسئولان نمایشگاه «روایت پیشرفت» در پارک مادر شهر کرمان گشایش یافت. محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم در بخش‌های مختلف است. وی با […]

نذیر کرمان/کرمان شامگاه هفتم شهریورماه و به مناسبت هفته دولت، با حضور مردم و مسئولان نمایشگاه «روایت پیشرفت» در پارک مادر شهر کرمان گشایش یافت.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پنج شب دایر خواهد بود، افزود: هر شب در قالب هنری یک بخش روایت می‌شود و بخش نخست مربوط به آب و انرژی است.

فداکار بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و گرمای هوا، امسال در تامین آب و برق با مشکل مواجه بودیم و دوستانی شبانه روز نخوابیدند تا آب به خانه‌های مردم برسد.

فداکار بیان کرد: در حوزه گازرسانی نیز کار در استان کرمان در حال انجام است و سال آینده از میانگین کشور عبور خواهیم کرد.

استاندار کرمان با دعوت از مردم برای بازدید از نمایشگاه گفت: وقتی مردم روند انجام کار و زحمات و قیمت تمام شده انرژی را ببینند، در مصرف رعایت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بخش دولتی و خصوصی بهم پیوسته در استان کرمان کار می‌کنند، افزود: در استان کرمان شاهد کاهش نرخ بیکاری، رشد اقتصادی و وضعیت مثبت جذب سرمایه‌گذاری خارجی هستیم و افرادی برای این موفقیت‌ها زحمت کشیده‌اند و بعضا این افراد دیده نمی‌شوند.

به گزارش نذیر کرمان، نمایشگاه «روایت پیشرفت» تا ۱۱ شهریورماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در پارک مادر شهر کرمان دایر است.

انتهای پیام




نمایشگاه «روایت پیشرفت» در پارک مادر کرمان گشایش یافت

منبع: ایـسنا
? نمایشگاه «روایت پیشرفت» در پارک مادر کرمان گشایش یافت