نمایشگاه دائمی کتاب در کرمان راه‌اندازی شود

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر:احمد اسداللهی شاعر،متخلص به شُعله کرمانی با تاکید بر ساماندهی بهارستان هنرمندان کرمان خطاب به استاندار گفت:«یکی از خواسته‌های پیشکسوتان و دوستداران کتاب،ایجاد نمایشگاه دائمی کتاب در کرمان است. زمین‌های گسترده و مناسبی برای ایجاد این نمایشگاه در شهر وجود دارد و کتابفروشان نیز از این اقدام استقبال خواهند کرد». استاندار کرمان […]

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر:احمد اسداللهی شاعر،متخلص به شُعله کرمانی با تاکید بر ساماندهی بهارستان هنرمندان کرمان خطاب به استاندار گفت:«یکی از خواسته‌های پیشکسوتان و دوستداران کتاب،ایجاد نمایشگاه دائمی کتاب در کرمان است. زمین‌های گسترده و مناسبی برای ایجاد این نمایشگاه در شهر وجود دارد و کتابفروشان نیز از این اقدام استقبال خواهند کرد».

استاندار کرمان که به همراه مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی به دیدار او رفته بود،در پاسخ به این درخواست،برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب در شهر کرمان در قالب بازارچه و یا تازه‌های کتاب قول مساعد داد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان،در این دیدار که ظهر پنجشنبه دوم تیرماه انجام شد،اسداللهی از دغدغه‌های کاری هنرمندان و هنردوستان این عرصه گفت.
وی به وجود دانشمندان‌ و بزرگان علم ریاضی و نجوم در تاریخ کهن استان کرمان نیز اشاره کرد و افزود:«آسمان صاف و پرستاره کرمان در کنار سبقه تاریخی علم ریاضی و نجوم،شایستۀ راه‌اندازی رصدخانه‌ای است که جنوب شرق کشور را پوشش دهد».
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز با قدردانی از احمد اسداللهی برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب در شهر کرمان در قالب بازارچه و یا تازه‌های کتاب با همکاری شهرداری و همچنین،ایجاد گذر فرهنگی قول پیگیری و مساعد داد‌.

 استاندار کرمان گفت:«راه‌اندازی نمایشگاه دائمی،بهانه‌ و تشویقی خواهد بود تا مردم را با کتاب آشنا کرد».

محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان نیز در این دیدار اظهار کرد:«محدودۀ کتابخانه ملی،مرکز کرمان‌شناسی،پارک ریاضیات و یخدان مویدی را می‌توان برای فعالیت‌ کتابفروشی‌ها و گذر فرهنگی در شهر کرمان استفاده کرد». / الف

عکس:روابط عمومی استانداری کرمان




نمایشگاه دائمی کتاب در کرمان راه‌اندازی شود

منبع:خبر کرمان
?

نمایشگاه دائمی کتاب در کرمان راه‌اندازی شود

:اخبار استان کرمانفرهنگ