نمایشگاه اسوه، تبلور تخصص بسیجیان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: نمایشگاه اسوه بسیج، تبلوری از توان و تخصص بسیجیان است. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان »؛ در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، جشنواره سراسری اسوه بسیج بعد از ظهر امروز در محل مصلی رودبار […]



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: نمایشگاه اسوه بسیج، تبلوری از توان و تخصص بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان »؛ در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، جشنواره سراسری اسوه بسیج بعد از ظهر امروز در محل مصلی رودبار جنوب و مسجد بازار شهرستان جازموریان برگزار و مسئولان از آن بازدید کردند.

 
نمایشگاه اسوه، پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر با ارائه گرازش عملکرد یک ساله خود و ارزیابی تیم ارزیاب جهت معرفی پایگاه‌های برتر خواهر و برادر به مرحله استانی در بعد از ظهر امروز در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان برگزار شد.
 
 
در نمایشگاه طرح اسوه بسیج، در واقع عملکرد پایگاه‌ها در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اردویی، بسیج سازندگی، دفاعی‌ و امنیتی، صنایع دستی بومی محلی و محصولات مشاغل خانگی نمایش داده می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در حاشیه بازدید از نمایشگاه‌های اسوه در گفتگو با خبرنگار رودبار ما گفت: این نمایشگاه علاوه بر تبیین خدمات، نقش مهمی در انتقال تجربیات و یک نوع الگوبرداری برای سایر پایگاه‌ها است که از بین آن‌ها بهترین عملکردها انتخاب و در سطح استان و کشور ارائه می‌شود.
 
اسلام حاجب در این آیین با قدردانی از پایگاه‌های مقاومت بسیج و حضور و همراهی مردم افزود: پایگاه‌های بسیج در دو بخش برادران و خواهران در این نمایشگاه شرکت کردند و عملکردی که ارائه و ارزیابی می‌شود مربوط به یک سال پایگا‌های مقاومت بسیج است.
 
وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار ارزشمند و بسیار خوبی برای تبادل تجربیات بین پایگاه‌ها و بسیج محلات است و در این فرصت پایگاه‌های بسیج و قرارگاه‌های طرح تحول در کنار هم این تجربه‌ها را می‌توانند در محلات و مساجد خودشان مورد استفاده قرار دهند.
 
 
اسلام حاجب با اشاره به توانمندی‌های بسیجیان برای خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف گفت: از توانمندی بسیجیان در رفع مشکلات و معضلات در حوزه‌های مختلف اجتماعی بهره می‌گیریم و این نمایشگاه تبلوری از توان و تخصص بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات است.

منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر 


نمایشگاه اسوه، تبلور تخصص بسیجیان است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? نمایشگاه اسوه، تبلور تخصص بسیجیان است