نقش تشکل‌های مردمی برای آموزش و ارتقای سطح دانش حقوقی افراد

بافت- رئیس دادگستری شهرستان بافت بر نقش تشکل‌های مردمی برای آموزش و ارتقای سطح دانش حقوقی افراد تاکید کرد. به گزارش نذیر کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی گفت: فرهنگ گذشت، صلح و سازش یکی از مقوله‌های مؤثر در کاهش ورودی پرونده‌های قضائی به محاکم است و باید نسبت به تعمیق فرهنگ دینی و انسانی گذشت کار […]

بافت- رئیس دادگستری شهرستان بافت بر نقش تشکل‌های مردمی برای آموزش و ارتقای سطح دانش حقوقی افراد تاکید کرد.

به گزارش نذیر کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی گفت: فرهنگ گذشت، صلح و سازش یکی از مقوله‌های مؤثر در کاهش ورودی پرونده‌های قضائی به محاکم است و باید نسبت به تعمیق فرهنگ دینی و انسانی گذشت کار شود.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه گسترش فرهنگ صلح و سازش جهت کاهش پرونده‌های قضائی و دغدغه‌های اجتماعی نیاز است، اظهار داشت: روند فزاینده ورودی پرونده‌های به دادسرا و محاکم قضائی متأثر از شرایط مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف و ستادهای صلح در این خصوص مؤثر واقع شده‌اند، بیان کرد: هر چقدر فرهنگ‌های اسلامی و دینی در جامعه توسعه پیدا کند آنگاه ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

رئیس دادگستری شهرستان بافت تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را موضوعی مهم بیان کرد و گفت: برای این موضوع همه باید تلاش و برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین بر تعامل سازنده تشکل‌های مردمی برای آموزش و ارتقا سطح دانش حقوقی افراد تاکید کرد.

کد خبر ۵۸۰۱۷۵۸




نقش تشکل‌های مردمی برای آموزش و ارتقای سطح دانش حقوقی افراد

منبع: مــهر
? نقش تشکل‌های مردمی برای آموزش و ارتقای سطح دانش حقوقی افراد