نقش بارز رسانه‌ها در انتخاب فرد اصلح

مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: رسانه‌ها نقش غیرقابل انکاری در آگاهی دادن به مردم، حضور آنان پای صندوق‌های رأی و در نتیجه انتخاب اصلح دارند. مجتبی سلطانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ضمن تبریک عید غدیر خم به سخن مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر […]



مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: رسانه‌ها نقش غیرقابل انکاری در آگاهی دادن به مردم، حضور آنان پای صندوق‌های رأی و در نتیجه انتخاب اصلح دارند.

مجتبی سلطانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ضمن تبریک عید غدیر خم به سخن مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی انتخابات پیش‌رو را یک پدیده پُر دستاورد می‌دانند از این‌رو شرکت در انتخابات بسیار مهم است.

وی مشارکت هرچه بیش‌تر را نشان از قدرت ملی دانست و عنوان کرد: انتخاب رئیس جمهور با رأی بالا اهمیت بسیاری دارد و حضور هرچه بیش‌تر باعث می‌شود که به دشمن ثابت شود که هم‌چون گذشته دارای خطای محاسباتی در برابر ایران است.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در ۱۴ خرداد سه جمله کلیدی فرمودند از جمله «خدا دلهای مردم را به سمت بهترین گزینه هدایت خواهد کرد»، «انتخابات پیش‌روی ما، یک پدیده پُر دستاورد است» و همچنین «حماسه انتخابات، مکمل حماسه‌ بدرقه‌ شهیدان است».

سلطانی‌نژاد تاکید کرد: ذره‌ای تردید نداشته باشید که در انتخابات پیش‌رو، حماسه خلق می‌شود و ان‌شاءالله مردم گزینه بهتر را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات توضیح داد:  جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که می‌تواند یک الگوی تمدنی باشد، الگویی که به‌دست امام راحل هدایت شد و ثمره آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که توانسته آغازگر تغییر مسیر تاریخ باشد.
 
 سلطانی‌نژاد ادامه داد: ایران قوی زمانی محقق می‌شود که مردم با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی حضور یابند که نتیجه آن تولید قدرت برای ایران است از این‌رو رسانه‌ها نقش غیرقابل انکاری در آگاهی دادن به مردم و حضور آنان پای صندوق‌های رأی و در نتیجه انتخاب اصلح دارند.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به تلاش‌های دولت شهید رئیسی و خدمات ایشان در طول دوران خدمت‌شان تاکید کرد: شهید رئیسی برای حل مشکلات مردم در طول سه سال خدمت خود جهاد بی‌نظیری انجام داد و روند رشد و توسعه کشور را سرعت بخشید او در میان مردم بود از این‌رو ملت ایران از او به عنوان شهید خدمت یاد می‌کنند.
انتهای  خبر/ پسند
 


نقش بارز رسانه‌ها در انتخاب فرد اصلح

منبع:آرمـان
? نقش بارز رسانه‌ها در انتخاب فرد اصلح