نقاط بحرانی خطی ریلی کرمان – یزد بازسازی می‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:«با پیگیری‌های انجام شده،پیمانکار بازسازی ۴۶ کیلومتر خط ریلی مسیر کرمان – یزد تعیین شد و عملیات اجرایی آن با حدود ۱۸۵میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از هفته‌ی آینده شروع می‌شود». محمدرضا پورابراهیمی با بیان این‌که اجرای این پروژه سرعت قطارها در این […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:«با پیگیری‌های انجام شده،پیمانکار بازسازی ۴۶ کیلومتر خط ریلی مسیر کرمان – یزد تعیین شد و عملیات اجرایی آن با حدود ۱۸۵میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از هفته‌ی آینده شروع می‌شود».

محمدرضا پورابراهیمی با بیان این‌که اجرای این پروژه سرعت قطارها در این مسیر را از ۶۰ کیلومتر به ۱۲۰ کیلومتر افزایش می‌دهد و ایمنی ریل بهبود می‌یابد،افزود:«پیگیر نوسازی خطوط ریلی استان کرمان هستیم زیرا این خطوط ریلی در استان از قبل از انقلاب تاکنون هیچگونه تغییری نکردند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی،وی در آیین افتتاح خط اتصال شرکت روغن نباتی گلناز به ریل سراسری کشور،بیان کرد:«آغاز این کار منجر شد تا شرکت گلناز،که روغن محصول اصلی آن است،بتواند مجدد به چرخه‌ی جریان عملیاتی در صنایع تولید غذایی کشور برگردد».

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اتصال شرکت روغن نباتی گلناز به ریل سراسری کشور اتفاق مثبتی است و به راحتی می‌توانند تولیدات را جابهجا کنند،ادامه داد:«هر چه مسیر ترددهای باری را از جاده برداریم و روی ریل ببریم تصادفات کشور کاهش می‌یابد زیرا سالانه ١٧ هزار نفر در اثر تصادفات کشته می‌شوند و این آمار کشته‌شده  را در جنگ نداشتیم». /پ




نقاط بحرانی خطی ریلی کرمان – یزد بازسازی می‌شود

منبع:خبر کرمان
?
نقاط بحرانی خطی ریلی کرمان – یزد بازسازی می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی