نصب ‌۵۰۰  دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب استان کرمان

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان مدیریت منابع آب را بسیار با اهمیت دانست و با بیان این‌که موضوع چاه‌های غیرمجاز از دیرباز یکی از چالش‌های مهم منابع آب در استان کرمان بوده است،گفت:«در سال گذشته،۷۸۸ حلقه چاه‌ غیرمجاز در استان مسدود شد». علی رشیدی افزود:«از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای بیش از […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان مدیریت منابع آب را بسیار با اهمیت دانست و با بیان این‌که موضوع چاه‌های غیرمجاز از دیرباز یکی از چالش‌های مهم منابع آب در استان کرمان بوده است،گفت:«در سال گذشته،۷۸۸ حلقه چاه‌ غیرمجاز در استان مسدود شد».

علی رشیدی افزود:«از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای بیش از ۵۰۰ حلقه چاه کنتور نصب شده و روند نصب کنتور بر روی چاه‌های استان با سرعت در حال انجام است».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان،وی بیان کرد:«در یک سال گذشته طرح اضطراری تامین آب کوتاه‌مدت شهر‌های کرمان و رفسنجان در قالب طرح آبرسانی به شهر‌های شمالی استان کرمان آغاز شده است».

رشیدی با بیان اینکه این طرح مهم هم‌اکنون حدود ۴۵.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،اضافه کرد:«هدف از این پروژه،انتقال آب شرب به شهر‌های کرمان و رفسنجان از سامانۀ انتقال آب به صنایع جنوب‌شرق کشور به میزان ۳۰ میلیون مترمکعب در سال است».

وی افزود:«در این پروژه که ۱۴۵ کیلومتر طول خط انتقال آن با سایز‌های ۹۰۰ میلیمتر تا ۲هزار میلیمتر است،دو ایستگاه پمپاژ و دو مخزن با ظرفیت‌های ۵هزار مترمکعب و یک مخزن با ظرفیت ۱۰هزار مترمکعب ساخته خواهد شد». /پ




نصب ‌۵۰۰  دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب استان کرمان

منبع:خبر کرمان
?

نصب ‌۵۰۰  دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب استان کرمان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی