نصب تابلوی خوش آمدگویی در ورودی شهر ماهان

حمید معین الدینی شهردار ماهان از نصب تابلوی خوش آمدگویی در ورودی شهر ماهان خبرداد. حمید معین الدینی شهردار ماهان در گفتگو با راه ارمان، حمید معین الدینی شهردار ماهان از نصب تابلوی خوش آمدگویی در ورودی شهر ماهان خبرداد. وی یکی از نقاط مهم و تأثیر گذار هر شهر، را ورودی های آن برشمرد و […]

حمید معین الدینی شهردار ماهان از نصب تابلوی خوش آمدگویی در ورودی شهر ماهان خبرداد.

حمید معین الدینی شهردار ماهان در گفتگو با راه ارمان، حمید معین الدینی شهردار ماهان از نصب تابلوی خوش آمدگویی در ورودی شهر ماهان خبرداد.

وی یکی از نقاط مهم و تأثیر گذار هر شهر، را ورودی های آن برشمرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری با هدف ساماندهی ورودی های شهر و به منظور زیباسازی  منظر شهر در نظر مسافرین و شهروندان گرامی، اقدام به بهسازی و ساخت و نصب تابلوهای خوش آمد گویی در این ورودی نمود.

حمید معین الدینی افزود: سیمای بصری ورودی های شهر بسیاز حائز اهميت است  و با توجه به موقعیت تاریخی و گردشگری شهر ماهان و واقع شدن این شهر در مسیر ترانزیت و حجم تردد بالا در این محور در نظر داریم به این ورودی شهر بیش از پیش سرو سامان دهیم.

شهردار ماهان ادامه داد: به همین منظور عملیات بهسازی ، سنگ فرش و نصب  تابلو خوش آمد گویی به شهر ماهان در ورودی جاده قدیم  اجرا شد.

انتهای پیام/ تاج الدینی
 




نصب تابلوی خوش آمدگویی در ورودی شهر ماهان

منبع:آرمـان
? نصب تابلوی خوش آمدگویی در ورودی شهر ماهان