نشست گفتگو محور در کرمان برگزار شد | اخبار استان کرمان

نشست گفتگو محور با موضوع «کارکرد نقد در فرآیند رشد تولید تئاتر» و با حضور اساتید کانون ملی منتقدان کشور در کرمان برگزار شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان با همکاری کانون ملی منتقدان تئاتر […]




نشست گفتگو محور با موضوع «کارکرد نقد در فرآیند رشد تولید تئاتر» و با حضور اساتید کانون ملی منتقدان کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان با همکاری کانون ملی منتقدان تئاتر ایران اقدام به برگزاری نشست گفتگو محور در محل تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کرمان کرد.

این نشست با حضور علی جعفری فوتمی، امید طاهری، یدالله آقا عباسی و مازیار رشیدصالحی در قالب برنامه رادیویی ایران دراماتیک اجرا و پخش شد. همزمان کارگاه‌های آموزشی با موضوعات آنچه که نقد نیست، نقد موجز و موثر تئاتر  و تحلیل در فضای دیجیتال نیز برگزار شد.

مقرر شد با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان کرمان کارگاه‌های مستمر با هدف تربیت نسلی تازه از منتقدان تیاتر در استان در بازه زمانی فصلی برگزار شود.

همچنین انجمن نمایش استان در نظر دارد دفتر کانون ملی منتقدان تیاتر در کرمان را پس از یک وقفه چند ساله احیا کند. این نشست علی‌رغم اینکه عمومی نبود مورد استقبال دانشجویان، تحصیل‌کردگان و متقاضیان عضویت در کانون ملی منتقدان دفتر کرمان قرار گرفت.

انتهای خبر/ م


نشست گفتگو محور در کرمان برگزار شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? نشست گفتگو محور در کرمان برگزار شد