نشست نمایندگان استان کرمان با ۸ وزیر پیشنهادی دولت | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: نشست مجمع نمایندگان استان به منظور رایزنی پیرامون برنامه‌های دولت چهاردهم در راستای توسعه استان، با وزرای پیشنهادی صمت، کشور، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو و کشاورزی برگزار شد.  بهنام سعیدی ۲۶ مرداد ماه درباره نشست […]



نذیر کرمان/کرمان سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: نشست مجمع نمایندگان استان به منظور رایزنی پیرامون برنامه‌های دولت چهاردهم در راستای توسعه استان، با وزرای پیشنهادی صمت، کشور، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو و کشاورزی برگزار شد. 

بهنام سعیدی ۲۶ مرداد ماه درباره نشست نمایندگان ۹ حوزه انتخابی استان کرمان با تعدادی از وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار کرد: در ادامه روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و متعاقب ارزیابی نمایندگان استان از برنامه‌های مطرح شده در کمیسیون‌های تخصصی و همچنین سنجش توانمندی و رویکرد اجرایی آنان، نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با حضور وزرای پیشنهادی صمت، کشور، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو و کشاورزی برگزار شد. 

وی گفت: در این جلسه چگونگی تعامل وزرای پیشنهادی با مجموعه استان و همچنین کیفیت برنامه آنان، هم در بعد کلان و هم در بعد استانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

سعیدی افزود: در این راستا نمایندگان استان دیدگاه‌های خود را در خصوص راهبردهای توسعه استان، سیاست‌گذاری‌های منطقه‌ای، مسائل و چالش‌های فراروی توسعه استان، تعیین مولفه‌های عقب ماندگی استان در هر حوزه‌ انتخابیه را مطرح کردند و وزرای پیشنهادی هم ضمن پذیرش مشکلات و مسائل احصا شده توسط نمایندگان استان، آمادگی و اهتمام خود را برای تعامل پایدار و مبتنی بر همکاری فزاینده با مجمع، استفاده از نیروهای توانمند استان و پیگیری موارد مطرح شده ابراز کردند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: همچنین با توجه به ظرفیت استان کرمان در بخش‌هایی چون صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی، قرار شد نحوه همکاری و تعامل وزرای پیشنهادی در هر حوزه مورد بحث و بررسی قرار گیرد. ضمن آنکه بر تدوین و اجرای برنامه پنج ساله در حوزه گردشگری تاکید شد.

انتهای پیام 


نشست نمایندگان استان کرمان با ۸ وزیر پیشنهادی دولت

منبع: ایـسنا
? نشست نمایندگان استان کرمان با ۸ وزیر پیشنهادی دولت