نسبت به افزایش تعداد کلانتری‌ها مساعدت شود | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ساخت چهار کلانتری در حاشیه شهر کرمان در حال انجام است و تقاضا داریم نسبت به افزایش تعداد کلانتری‌ها مساعدت شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ سرهنگ مهدی پورامینایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برخورد با خودرو‌های قاچاق‌بر سوخت گفت: در […]



فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ساخت چهار کلانتری در حاشیه شهر کرمان در حال انجام است و تقاضا داریم نسبت به افزایش تعداد کلانتری‌ها مساعدت شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ سرهنگ مهدی پورامینایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برخورد با خودرو‌های قاچاق‌بر سوخت گفت: در شهر کرمان از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۶۱۲ خودرو شوتی کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در تشریح عملکرد این نهاد افزود: از پرونده‌هایی که امسال تشکیل شده ۵۳ درصد مربوط به سرقت، و ۱۴ درصد نزاع، ۱۸ درصد تصادفات و بقیه به سایر جرائم مربوط است.
 
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بحث رفع تصرفات و تجازو به املاک دولتی همواره فعال عمل کرده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال آزادسازی ۳۵ هکتار زمین در محدوده شهرستان انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با ارائه آمار مستند گفت: ۲۶ درصد از سارقان دستگیر شده، جزو اتباع خارجی هستند و این اتباع در انجام سرقت‌ها نیز ۲۰ درصد سهم دارند.
 
وی تصریح کرد: اخیرا نیز طبق آمار نزاع‌ها، بحث‌های تخلفات در حوزه راهور و پرونده‌های خانوادگی نیز به جرائم اتباع خارجی اضافه شده است.
 
پورامینایی کارگاه‌های ضایعاتی، معتادان متجاهر و اتباع غیرمجاز را سه معضلی اعلام کرد که تاکنون حل نشده و تاکید کرد: تخمین می‌زنیم ۲ الی ۳ هزار معتاد متجاهر در سطح شهر کرمان داشته باشیم.
 
وی اظهار کرد: سال گذشته ۹۰۰ کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شهر کرمان وجود داشت که حدود ۴۵۰ کارگاه تاکنون پلمب شده است.
 
رئیس‌پلیس شهرستان کرمان در پایان گفت: آمار آدم‌ربایی در کرمان نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد کاهشی بوده و باید اعلام کرد که بیش‌ترین منشا این پدیده نیز موضوعات مرتبط با مواد مخدر می‌باشد.

منبع: دانشجو

انتهای خبر/ کارگرزاده 


نسبت به افزایش تعداد کلانتری‌ها مساعدت شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? نسبت به افزایش تعداد کلانتری‌ها مساعدت شود