نزاع شخصی در رفسنجان منجر به کشته شدن تعدادی از افراد درگیر در این حادثه شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از درگیری و کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در بهرمان رفسنجان به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و گفت: ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است. – اخبار استانها – رحمان جلالی شبانگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از درگیری […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از درگیری و کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در بهرمان رفسنجان به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و گفت: ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است.

– اخبار استانها –

رحمان جلالی شبانگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از درگیری و کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در بهرمان رفسنجان به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و اظهار داشت: ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است. 

وی افزود: تعدادی نیز حین درگیری اتباع بیگانه به منظور میانجیگری وارد نزاع می‌شوند که متاسفانه ضارب با سلاح سرد به آنها نیز حمله می‌کند و آنها را به قتل می‌رساند.

قاتل فراری در کاشان کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد/ اختلاف شخصی عامل وقوع قتل
عاملان قتل در “گالیکش” و تیراندازی در “قرق” دستگیر شدند
پسر جوان به قتل مادرش اعتراف کرد!/ خاک کردن جسد در “پردیس”

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه اختلافات ملکی و شخصی موجب راه افتادن این نزاع شده است تصریح کرد: ضارب قصد خروج از استان را داشت که توسط عوامل انتظامی در شهرستان انار دستگیر شده است.

جلالی تاکید کرد: این نزاع به هیچ وجهه امنیتی نداشته و صرفا یک درگیری شخصی بوده است.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




نزاع شخصی در رفسنجان منجر به کشته شدن تعدادی از افراد درگیر در این حادثه شد

منبع: تسنــیم
? نزاع شخصی در رفسنجان منجر به کشته شدن تعدادی از افراد درگیر در این حادثه شد