نرخ شهریه مدارس فوتبال و فوتسال یزد اعلام شد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، نرخ شهریه مدارس فوتبال و فوتسال مجاز در این استان را اعلام کرد. به گزارش نذیر کرمان، “رضا نارگانی” با بیان اینکه این مدارس طبق مقررات در محلات شهر یزد و همچنین در سایر مناطق استان فعالیت فرهنگی و ورزشی دارند، گفت: هر مدرسه فوتبال […]


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، نرخ شهریه مدارس فوتبال و فوتسال مجاز در این استان را اعلام کرد.

به گزارش نذیر کرمان، “رضا نارگانی” با بیان اینکه این مدارس طبق مقررات در محلات شهر یزد و همچنین در سایر مناطق استان فعالیت فرهنگی و ورزشی دارند، گفت: هر مدرسه فوتبال و فوتسال با برگزاری ۲۴ جلسه برای افراد زیر پوشش خود باید فقط ۳۰ میلیون ریال از خانوده‌ها دریافت کند و هر مبلغی بیش از این تخلف است.

نارگانی با اشاره به اهمیت نظارت و ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال در استان، اظهار داشت: طبق مقررات با همکاری بخش‌های مختلف، کار نظارت مرتب و مستمر انجام می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان یزد در ادامه تاکید کرد: خانواده‌ها قبل از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال و فوتسال از وضعیت این مراکز اطلاع کافی داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی همچنین از برخورد با مدارس فوتبال و فوتسال و سایر مدارس بدون مجوز در رشته‌های دیگر خبر داد.

نارگانی در پایان به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در کنار فعالیت‌های فنی و ورزشی در مدارس فوتبال و فوتسال استان اشاره و اجرای آنها را مورد تاکید قرار داد.

#فوتبال #فوتسال #مدرسه_فوتبال #مدرسه_فوتسال #یزد #نذیر_کرمان

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://nazirkerman.ir// مراجعه کنید.

 

۴۴ مدرسه فوتبال و فوتسال دارای مجوز در استان یزد فعالیت دارند

منبع: بــرنا
? ۴۴ مدرسه فوتبال و فوتسال دارای مجوز در استان یزد فعالیت دارند