نرخ بلیت‌ هواپیما به قبل از افزایش قیمت برگشت

فت فتو ـ گروه اقتصاد:دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت «شرکت‌های هواپیمایی طبق دستور دادستان،نرخ‌ها را به قبل از افزایش قیمت برگرداندند؛ با وجود این،در حال حاضر ایرلاین‌ها در شرایط سختی قرار دارند و اگر قیمت‌ها تغییر نکند،این مسئله،ایمنی پروازها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث زمین‌گیری بیش‌تر هواپیماهای کشور خواهد شد». مقصود اسعدی سامانی […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت «شرکت‌های هواپیمایی طبق دستور دادستان،نرخ‌ها را به قبل از افزایش قیمت برگرداندند؛ با وجود این،در حال حاضر ایرلاین‌ها در شرایط سختی قرار دارند و اگر قیمت‌ها تغییر نکند،این مسئله،ایمنی پروازها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث زمین‌گیری بیش‌تر هواپیماهای کشور خواهد شد».

مقصود اسعدی سامانی دربارۀ شیوۀ بازگشت هزینه‌ها به مسافران اظهار کرد:«شرکت‌ها باید با مسافران هماهنگی کرده و هزینه‌های اضافی را برگردانند».

ایرلاین‌ها در روزهای گذشته قیمت بلیت هواپیما را بدون دریافت تاییدیه نهایی سازمان‌های مسئول افزایش داده بودند. پس از اظهارنظرهای متعدد از سوی سازمان هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی،روز گذشته،دادستانی اعلام کرد که افزایش قیمتی که از طریق انجمن شرکت‌های هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد مورد تایید ستاد تنظیم بازار نیست و این اضافه دریافتی حتما باید به مردم و به مسافرین برگردانده شود.

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا،دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ششم بهمن‌ماه با بیان اینکه دستور نرخ دادستانی این بود که نرخ‌ها به نرخ قبلی برگردد،گفت:«شرکت‌های هواپیمایی طبق دستور دادستان،نرخ‌ها را به قبل از افزایش قیمت برگرداندند».

وی خاطرنشان کرد:«ما چند ماه است که منتظر ابلاغ ستاد تنظیم بازار هستیم و هنوز خبری نشده است». / الف




نرخ بلیت‌ هواپیما به قبل از افزایش قیمت برگشت

منبع:خبر کرمان
?

نرخ بلیت‌ هواپیما به قبل از افزایش قیمت برگشت

:اخبار استان کرمان – اقتصادی