نخستین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در رفسنجان برگزار شد + تصویر

گروه استان‌ها – جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی با هدف خلق آثار هنری، ایجاد شور و نشاط در جامعه و زینت بخشی به فضای شهری در ایام نوروز در رفسنجان برگزار شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از رفسنجان، در آستانه سال نو و ایام عید نوروز برای نخستین بار در رفسنجان جشنواره تخم‌مرغ‌های […]

گروه استان‌ها – جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی با هدف خلق آثار هنری، ایجاد شور و نشاط در جامعه و زینت بخشی به فضای شهری در ایام نوروز در رفسنجان برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از رفسنجان، در آستانه سال نو و ایام عید نوروز برای نخستین بار در رفسنجان جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی به همت شهرداری رفسنجان برگزار شد.

جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی از اواخر بهمن ماه در رفسنجان به همت معاونت هنری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری آغاز به‌کار کرد که طی آن ۹۲ اثر ارائه و از میان طرح‌های ارسالی ۱۵ اثر پذیرفته و در روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفندماه طراحی و اجرا شدند.

۲۵۵ مدرسه استان کرمان پذیرای مسافران نوروزی و زائران مرقد شهید سلیمانی است
کرمان مهیای میزبانی زائران مرقد شهید سلیمانی در ایام نوروز می‌شود
کرمانی‌ها چگونه به استقبال بهار می‌روند؛ از ریختن “سهن” تا پخت “کماچ” و تهیه “قوتو”

در حاشیه برگزاری این جشنواره رنگ آمیزی بیش از ۱۰۰ عدد تخم مرغ توسط کودکان با هدف ایجاد شور و نشاط در روزهای پایانی سال و با هدف مشارکت کودکان در فعالیت‌های شهری انجام شد.

به گزارش تسنیم در آستانه عید نوروز پنج سفره هفت سین نیز در نقاط مختلف شهر رفسنجان اجرا و تخم‌مرغ‌های رنگی نیز بعد از آماده‌سازی در معابر پر تردد جانمایی خواهد شد.

استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز , استان کرمان , عید نوروز ,

انتهای پیام/۵۱۱/




نخستین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در رفسنجان برگزار شد + تصویر

منبع: تسنــیم
? نخستین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در رفسنجان برگزار شد + تصویر