نخستین اعزام هوایی زائران اربعین از کرمان انجام شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، نخستین اعزام هوایی زائران اربعین از کرمان روز گذشته، ۲۶ مردادماه انجام و ۲۷۲ زائر اربعین حسینی از استان کرمان به عراق اعزام شدند. تاریخ بعدی اعزام ۳۱ مردادماه، دوم، هفتم و نهم شهریورماه است و این پرواز‌ها از طریق شرکت هواپیمایی ماهان با هواپیماهای AB۳۴۰ ایرباس ۳۴۰ پهن […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، نخستین اعزام هوایی زائران اربعین از کرمان روز گذشته، ۲۶ مردادماه انجام و ۲۷۲ زائر اربعین حسینی از استان کرمان به عراق اعزام شدند. تاریخ بعدی اعزام ۳۱ مردادماه، دوم، هفتم و نهم شهریورماه است و این پرواز‌ها از طریق شرکت هواپیمایی ماهان با هواپیماهای AB۳۴۰ ایرباس ۳۴۰ پهن پیکر به مقصد بغداد خواهد بود.

تعدادی از زائران نیز از طریق شرکت‌های کاسپین و یزداِیر به نجف اشرف اعزام خواهند شد که نخستین پرواز شرکت کاسپین، ۲۶ مرداد‌ماه انجام شد. همچنین اعزام بعدی زائران اربعین استان کرمان از طریق این دو شرکت هواپیمایی، ۲۸ مردادماه و دوم، چهارم و نهم شهریورماه انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، اعزام زائران کرمانی به اربعین از سه مسیر ریلی، جاده‌ای و هوایی پیش‌بینی شده و تاکنون بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از استان کرمان متقاضی اعزام هوایی در ایام اربعین بوده‌اند و قیمت مصوب بلیط هواپیما در ایام اربعین از کرمان ۱۲ میلیون تومان است.

انتهای پیام


نخستین اعزام هوایی زائران اربعین از کرمان انجام شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? نخستین اعزام هوایی زائران اربعین از کرمان انجام شد