نجوای دعای عرفه در شهرستان کوهبنان طنین‌انداز شد

هم‌زمان با سراسر کشور، زمزمه دعای عرفانی عرفه با حضور خانواده شهیدحاج یونس زنگی‌آبادی در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان و صحن اطرافش طنین‌انداز شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»، هم‌زمان با روز عرفه، زمزمه این دعای عرفانی با حضور خانواده شهید حاج یونس زنگی‌آبادی، جمعی از مسئولین، مردم ولایت‌مدار، نیروهای […]



هم‌زمان با سراسر کشور، زمزمه دعای عرفانی عرفه با حضور خانواده شهیدحاج یونس زنگی‌آبادی در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان و صحن اطرافش طنین‌انداز شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»، هم‌زمان با روز عرفه، زمزمه این دعای عرفانی با حضور خانواده شهید حاج یونس زنگی‌آبادی، جمعی از مسئولین، مردم ولایت‌مدار، نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان با نوای علی سیستانی در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان و صحن اطراف طنین‌انداز شد.

 
در روز نیایش و دعا، صدها نفر از اقشار مختلف مردم و مسئولین در شهر تاریخی و عارف‌پرور کوهبنان هم‌نوا با حاجیان در صحرای عرفات مضامین بلند و عرفانی دعای عرفه را قرائت و به درگاه خالق بی‌نیاز دست نیاز بلند کردند.
 
این آئین معنوی با نوای گرم مداحان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام شهر کوهبنان آغاز و مردم مؤمن و خداجوی این شهر در روز عرفه با نجوای عارفانه دعای عرفه، با خدای خویش پیمان دوباره بستند و جان و تن خود را با زلال معرفت این روز، جلایی معنوی بخشیدند.
 
 گفتنی است شهروندان حاضر در این مراسم با دل‌هایی عاشق و چشمانی پر اشک ضمن زمزمه دعای معنوی عرفه، ایمان و دلدادگی به راه و مکتب حسینی را به نمایش گذاشتند.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام/کوهبنانی


نجوای دعای عرفه در شهرستان کوهبنان طنین‌انداز شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? نجوای دعای عرفه در شهرستان کوهبنان طنین‌انداز شد