نجات جان بانوی حادثه دیده در ارتفاعات صاحب الزمان(عج)

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات بانوی حادثه دیده در ارتفاعات صاحب الزمان (عج) توسط نجاتگران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد. به گزارش نذیر کرمانو به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی ،ابراهیم بابایی در تشریح جزئیات این عملیات امداد و نجات […]


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات بانوی حادثه دیده در ارتفاعات صاحب الزمان (عج) توسط نجاتگران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد.

به گزارش نذیر کرمانو به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی ،ابراهیم بابایی در تشریح جزئیات این عملیات امداد و نجات اظهار داشت: حوالی ظهر امروز به دنبال گزارش به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، مصدوم شدن یک بانو ی ٢۵ ساله که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات صاحب الزمان (عج) عزیمت نموده بوداعلام شد و بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان با ، تجهیزات و ست کامل نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این فرد که به دلیل سقوط از ارتفاع دچار حادثه و مصدومیت شدید شده بود، افزود: سرانجام پس از رسیدن تیم های امدادی به بانوی حادثه دیده، نجاتگران سازمان آتش نشانی و جمعیت هلال احمر با استفاده از بسکت و تثبیت فیزیکی و آتل بندی و اقدامات اولیه درمانی برای مصدوم، از دره مشرف به سمت طاق علی عبور از مسیر‌های سخت و دشوار به پایین کوه آورده و بوسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

بابایی عنوان کرد: از شهروندان انتظار داریم نکات ایمنی را با توجه حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ادامه داد: در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره ١٢۵ سازمان آتش نشانی تماس بگیرند تا در صورت لزوم، نجاتگران سازمان آتش نشانی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.


نجات جان بانوی حادثه دیده در ارتفاعات صاحب الزمان(عج)

منبع:یـزدان کـرمان
? نجات جان بانوی حادثه دیده در ارتفاعات صاحب الزمان(عج)