نتیجه اعتماد به جوانان اقتدار نظامی ماست | اخبار استان کرمان

فرمانده سپاه استان کرمان، گفت: بخش زیادی از توانمندی نظامی کشور مرهون نتایج علمی جوانان بوده و نگرانی دشمن نیز از همین است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ سردار محمدعلی نظری، شامگاه دوشنبه در اجتماع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت نخستین سالگرد عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان […]




فرمانده سپاه استان کرمان، گفت: بخش زیادی از توانمندی نظامی کشور مرهون نتایج علمی جوانان بوده و نگرانی دشمن نیز از همین است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ سردار محمدعلی نظری، شامگاه دوشنبه در اجتماع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت نخستین سالگرد عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، شهید باهنر و فرهنگیان و آزاد اسلامی کرمان در بیت‌الزهرای کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت و شهیدان مظلوم غزه، اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی تاریخ را به نفع جبهه مقاومت ورق زد و رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد.

وی با اشاره به حضور با شکوه دانشجویان کرمانی در حمایت از مردم غزه، گفت: دانشجویان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در حوادث مختلف نقش‌آفرین بودند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از پرافتخارترین اقدامات این قشر مهم جامعه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حضور اثرگذار دانشجویان در دفاع مقدس را از دیگر رشادت‌های جوانان ایرانی عنوان کرد و افزود: بعد از جنگ تحمیلی نیز دانشجویان در بازسازی کشور و پیشرفت‌های علمی به‌دست آمده کارهای بزرگی کردند.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از توانمندی نظامی کشور مرهون نتایج علمی جوانان دانشمند و دانشجویان است، خاطرنشان کرد: امروز کشور در بحث نظامی و بسیاری از نیازهای کشور به خودکفایی رسیده است و نگرانی دشمن نیز از همین است.

نظری با اشاره به اینکه اگر امروز ما در بحث موشکی به اقتدار نظامی دست یافته‌ایم نتیجه اعتماد به جوانان است و مقام معظم رهبری همواره به استفاده از ظرفیت جوانی کشور، تاکید دارند، گفت: همراهی جوانان با نظام مقدس اسلامی دشمن را عصبانی می‌کند و این همراهی اقتدارآفرین است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی به‌دنبال القاء ناامیدی در بین نسل جوان جامعه است، یادآور شد: دشمن می‌داند همراهی امروز جوانان ایرانی با انقلاب اسلامی به مراتب از اول انقلاب بیش‌تر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با تاکید بر اینکه به جوانان کشور امیدوار هستیم، افزود: همراهی مردم به‌ویژه نسل جوان با انقلاب اسلامی برای کشور بازدارندگی ایجاد کرده و امنیت آفرین است.

وی با بیان اینکه باید در مقابل تهدیدات نرم دشمن هوشیار باشیم، تصریح کرد: بخش‌های فرهنگی دانشگاه در این زمینه مسئولیت سنگینی دارند و باید جوانان را از توطئه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده کشور آگاه کنند.

منبع: تسنیم
انتهای خبر/ پسند


نتیجه اعتماد به جوانان اقتدار نظامی ماست

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? نتیجه اعتماد به جوانان اقتدار نظامی ماست