نبود پلاک شهری باعث برگشت مرسولات پستی در استان کرمان می‌شود | خبر کرمان

کرمان_ مدیرکل پست استان کرمان گفت: نبود پلاک شهری در بسیاری از شهرهای استان کرمان باعث سردرگمی مردم و برگشت بسیاری از مرسولات پستی شده است. به گزارش نذیر کرمان، سعید مقیمی نژاد، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تغییر در ساختار نیروی انسانی و احیای دفاتر پستی با استفاده از ظرفیت و […]



کرمان_ مدیرکل پست استان کرمان گفت: نبود پلاک شهری در بسیاری از شهرهای استان کرمان باعث سردرگمی مردم و برگشت بسیاری از مرسولات پستی شده است.

به گزارش نذیر کرمان، سعید مقیمی نژاد، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تغییر در ساختار نیروی انسانی و احیای دفاتر پستی با استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی از جمله برنامه‌های پست استان کرمان بوده است گفت: احداث ساختمان مرکز تجهیز مبادلات هوشمند استان کرمان نیاز به زمین دارد که در جلسه‌ای با مسئولین قول مساعد داده شده است که در آینده نزدیک این زمین تخصیص داده شود.

وی با اشاره به اینکه زمین تخصیص داده شده به مرکز تجهیز مبادلات هوشمند استان کرمان باید در کنار پایانه مسافربری، راه آهن و فرودگاه باشد افزود: با راه اندازی این مرکز مشکل کمبود نیروی انسانی مورد نیاز رفع و سرعت و کیفیت ارائه خدمات پستی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه روزانه تعداد ۳۰ خدمت پستی در سطح شهر و استان کرمان ارائه می‌شود افزود: پست نقش مؤثری در رونق کسب و کارهای مختلف علی الخصوص کسب و کارهای خانگی در شهرها و روستاها دارد.

مدیرکل پست استان کرمان گفت: طرح جی نفع استاندارد سازی آدرس‌های کد پستی در تعدادی از نقاط استان کرمان اجرایی شده است.

سعید مقیمی نژاد، با بیان اینکه هیچ نقطه‌ای از شهر کرمان پلاک شهرداری ندارد افزود: متأسفانه خیلی از نقاط استان کرمان فاقد پلاک شهری هستند که این موضوع باعث سردرگمی در دادن آدرس توسط مردم و برگشت تعداد زیادی از مرسولات پستی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر نصب پلاک شهری در چند شهر استان کرمان همچون گلباف و کوهبنان شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه طی ۴ ماه گذشته به هنگام سازی اطلاعات کد پستی در ۸۵ شهر استان کرمان به انجام رسیده است افزود: امیدواریم به هنگام رسانی اطلاعات کد پستی در نقاط روستایی استان کرمان طی یک ماه آینده به پایان برسد.

کد خبر ۶۲۴۹۲۰۵


نبود پلاک شهری باعث برگشت مرسولات پستی در استان کرمان می‌شود

منبع: مــهر
? نبود پلاک شهری باعث برگشت مرسولات پستی در استان کرمان می‌شود