نبود حمل‌ونقل صادراتی مهم‌ترین چالش بخش کشاورزی است

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«توجه بیشتر وزارت جهاد کشاورزی به تعرفه‌گذاری به‌موقع محصولات و تامین زیرساخت‌های حمل‌ونقل برای صادرات محصولات کشاورزی لازم است». محمدمهدی فداکار ۲۲ دی‌ماه در چهارمین جشنواره ملی مرکبات که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در جیرفت برگزار شد،با اشاره به نبود حمل‌ونقل صادراتی،افزود:«این مورد مهم‌ترین چالش پیش روی بخش […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«توجه بیشتر وزارت جهاد کشاورزی به تعرفه‌گذاری به‌موقع محصولات و تامین زیرساخت‌های حمل‌ونقل برای صادرات محصولات کشاورزی لازم است».

محمدمهدی فداکار ۲۲ دی‌ماه در چهارمین جشنواره ملی مرکبات که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در جیرفت برگزار شد،با اشاره به نبود حمل‌ونقل صادراتی،افزود:«این مورد مهم‌ترین چالش پیش روی بخش کشاورزی است و استان کرمان برای تامین این مهم آمادۀ همکاری با وزارت جهاد کشاورزی است».

به گزارش فردایکرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان،وی بیان کرد:«جنوب کرمان در حوزۀ معدن،کشاورزی و نیروی انسانی توانمند است و در بحث مبارزه با آفات محصولات باغی و کشاورزی توانسته بحران را به خوبی مدیریت کند و کمترین خسارت متوجه تولیدکنندگان شده است».

استاندار کرمان با اشاره به آفت سوسک سرخرطومی خرما،افزود:«با همت کارشناسان،کار بزرگ تیمارداری و درمان انجام شده و جای امیدواری است». /پ




نبود حمل‌ونقل صادراتی مهم‌ترین چالش بخش کشاورزی است

منبع:خبر کرمان
?

نبود حمل‌ونقل صادراتی مهم‌ترین چالش بخش کشاورزی است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی