نبود تسهیلات مشکل نهضت ملی مسکن است

رئیس اداره بنیاد مسکن شهربابک گفت: مشکل در پرداخت تسهیلات، پروژه نهضت ملی مسکن وجود دارد و باید تامین منابع بانکی انجام شود. محمدرضا انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار و نماینده راه و شهرسازی در […]



رئیس اداره بنیاد مسکن شهربابک گفت: مشکل در پرداخت تسهیلات، پروژه نهضت ملی مسکن وجود دارد و باید تامین منابع بانکی انجام شود.

محمدرضا انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار و نماینده راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است.
 رئیس بنیاد مسکن شهرستان شهربابک افزود: تامین زمین طرح مذکور توسط راه و شهرسازی از طریق کمیسیون‌ها و جلسات استانی و در نهایت پس از تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور انجام می‌شود.
 
وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۰۲ قطعه زمین در شهربابک و ۱۵۵ قطعه زمین در شهر خورسند از راه و شهرسازی به بنیاد مسکن شهربابک واگذار شده و بر اساس صورت‌جلسه تحویل باید قطعات به صورت دو طبقه و به دو نفر واگذار شود.
 
انجم‌شعاع ادامه داد: با توجه به اعتراض متقاضیان و دستور وزیر محترم راه و شهرسازی دولت قبل قطعات به صورت یک طبقه تغییر یافته‌اند، این موضوع باعث شد که ظرفیت قطعات نصف شده و برای تعدادی از متقاضیانی که دارای آورده هستند تخصیص زمین انجام نشود.
 
رئیس بنیاد مسکن شهربابک تصریح کرد: برای متقاضیان باقی‌مانده طرح مذکور، تامین زمین توسط اداره راه و شهرسازی در حال انجام و پیگیری است که باید این موضوع تسریع شود.
 
انجم‌شعاع در خصوص خدمات زیربنایی آب، برق و گاز سایت‌های نهضت ملی مسکن شهرستان شهربابک اظهار کرد: با توجه به پیگیری و طرح موضوع در شورای مسکن شهرستان مدیران دستگاه‌های مربوطه جهت تامین اعتبار اقدام کرده‌اند و پروژه اجرای شبکه‌های آب، برق و گاز در صورت تامین و تخصیص اعتبار آغاز می‌شود.
 
وی عنوان کرد: در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهربابک، جوزم و خورسند که قطعات به متقاضیان واگذار شده آماده‌سازی شامل تسطیح و زیرسازی و جدول‌گذاری توسط پیمانکار منتخب اداره راه و شهرسازی در حال انجام است.
 
رئیس اداره بنیاد مسکن شهربابک تاکید کرد: در حال حاضر مشکل پرداخت تسهیلات مسکن پروژه نهضت ملی مسکن شهربابک وجود دارد و باید تامین منابع بانکی توسط دولت انجام شود که در حال پیگیری و انجام است.
 
انتهای خبر/ شهربابک


نبود تسهیلات مشکل نهضت ملی مسکن است

منبع:آرمـان
? نبود تسهیلات مشکل نهضت ملی مسکن است