نبرد فرسایشی مقاومت امتداد استراتژی مرگ اسرائیل | اخبار استان کرمان

امام جمعه شهرستان‌های کرمان در خطبه‌های نماز جمعه تأکید کردند: نبرد فرسایشی مقاومت علیه اسرائیل امتداد استراتژی مرگ با هزار زخم است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون […]




امام جمعه شهرستان‌های کرمان در خطبه‌های نماز جمعه تأکید کردند: نبرد فرسایشی مقاومت علیه اسرائیل امتداد استراتژی مرگ با هزار زخم است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

 
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام مطرح شد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته ائمه جمعه ضمن فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرده و این نوید را به مردم دادند که پایان این رژیم منحوس نزدیک است.

امام جمعه ریگان: ما دست برادری به شيطان بزرگ نمی‌دهیم

 
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم عباس‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه برای آموزش و پرورش هر چه قدر هزینه شود سرمایه گذاری است، اظهار کرد: انتصابات در آموزش و پرورش بر پایه شايسته‌ سالاری باشد.
 
امام جمعه ریگان به حوادث اخیر در لبنان اشاره و ضمن عرض تسلیت به مردم و حزب‌الله، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی به انتهایش نزدیک شده است و دونالد ترامپ تو بیایی یا نیایی اسرائیل محو خواهد شد.
 
وی به نخستين نشست خبری رئیس جمهور اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی صادر شده و بیداری اسلامی در منطقه یکی از نشانه‌های صدور انقلاب است.
 
عباس‌زاده با بیان اینکه ما دست برادری به شيطان بزرگ نمی‌دهیم، تصریح کرد: رئیس جمهور سوگند یاد کرده که به قانون اساسی پایبند باشد، چرا در برابر آن زن بدحجاب جوری رفتار کردید که باعث تضعیف نیروی‌های نظامی و امنيتی شود.
 
خطیب جمعه ریگان اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گفت: سپاه مقدر شهرستان ریگان برنامه‌هایی را برای این هفته تدارک دیده‌اند.

امام جمعه رودبار جنوب: نبرد فرسایشی مقاومت امتداد استراتژی مرگ اسرائیل
 

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید مهم‌ترین مسأله روز آموزش و پرورش را اجرای کردن عدالت آموزشی در کشور دانست و بیان کرد: برنامه‌های توسعه و اسناد تحول بنیادین، موضوع بسیار مهم آموزش و پرورش است. موضوعی که به اعتقاد رهبر معظم انقلاب «برای آموزش و پرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است.»
 
امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش و‌ پرورش و برنامه هفتم توسعه کشور، نویدبخش تحولات بزرگی در نظام آموزشی و پرورشی کشور هستند. 
 
وی با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین هفت ماموریت کلیدی برای دولت در نظر گرفته شده است، گفت: هدف نهایی سند تحول ارتقاء عدالت آموزشی، تقویت مهارت‌ها و ایجاد «مدرسه الگو» به عنوان الگوی مطلوب برای مدارس ایرانی است.
 
صادقی خاطرنشان کرد: مدرسه‌ انقلاب با دو معلم خود، با شتاب در راه پیشرفت و در حال شکوفا کردن استعدادها است اما به گفته‌ رهبر انقلاب دستگاه‌های تربیتی اگر توانستند این نسل رو به رشد را، نسل نوخاسته را به شکل درست تربیت کنند، این حرکت، سریع‌تر و پرشتاب‌تر پیش خواهد رفت. انقلاب متوقف و منحصر در ساختارها نیست و خود به عنوان یک موجود زنده و کل حاکم بر اجزاء در حال رشد و رشددهندگی است. 
 
وی عنوان کرد: برای تحقق گام دوم، باید ساختارهای خُرد کشور نیز هرچه بیش‌تر و کامل‌تر با حرکت کلی انقلاب هم‌راستا و در صورت نیاز باز تعریف شوند.
 
خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: تلاش بی‌وقفه برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین و مبانی نظری آن و تلاش برای تکمیل و ارتقاء این اسناد، چه در عرصه‌های کلان و چه در عرصه‌ اجرا و مدرسه‌داری از ضروریات این جهاد تبیین و جهاد مقاومت تربیتی است.
 
صادقی با اشاره به تحولات در محور مقاومت خصوصاً وضعیت این روزهای لبنان، افزود: نبرد فرسایشی مقاومت علیه اسرائیل امتداد استراتژی مرگ با هزار زخم است.
 
وی به اظهارات اخیر سید‌ حسن نصرالله مبنی بر اینکه جنگ غزه ممکن است سال‌ها به طول انجامد و زنگ خطری برای رژیم صهیونیستی است اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی، که اکنون ۷۶ سال از تشکیل آن می‌گذرد، در آستانه چالشی بی‌سابقه قرار دارد و نزدیک شدن به ۸۰ سالگی این رژیم با سقوطی که برخی پیشگویی‌ها به آن اشاره دارند، موضوعی است که نباید به سادگی از آن گذشت.

امام جمعه موقت شهرستان نرماشیر: هفته دفاع مقدس یعنی نمایش اقتدار ملی

 
حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله کریم‌آبادی در خطبه‌های این هفته شهرستان نرماشیر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور نمایش اقتدار کشور است.
 
وی افزود: دشمن از این ایام، خاطره خوشی ندارد، دفاع مقدس بود که کشور را به قله رساند.
 
امام جمعه موقت شهرستان نرماشیر بیان کرد: جوانان غیور کشور عزیزمان ایران، در دوران دفاع مقدس، ایستادگی، مقاومت و همبستگی را به جهان نشان دادند.
کریم‌آبادی تصریح کرد: کلمه وحدت، دشمن را به زانو در آورده است، وقتی صحبت از وحدت می‌شود، پای دشمن لرزان شده، این ملت ماست که دشمن را نا‌امید کرده است.
 
وی افزود: انتقام خون شهید اسماعیل هنیه قطعی است، دشمن را به خاک سیاه خواهیم نشاند.

امام جمعه بافت: هفته دفاع مقدس؛ یادآور ایثارگری‌های جوانان ایران

 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوطالب ایران‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان بافت اظهار کرد: آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم است که در برابر تجاوز دشمنان ایستادگی کردند؛ در جنگ تحمیلی ایران و عراق، قریب به ۳۰۰ هزار نفر از بهترین جوانان ما به شهادت رسیدند و خسارات مستقیم جنگ به کشور بالغ بر ۹۷ میلیارد دلار برآورد شده است.
 
ایران‌پور تصریح کرد: باید فرهنگ جهاد و شهادت و دفاع مقدس را به نسل‌های جدید منتقل کنیم تا از تحریف تاریخ جلوگیری شود. 
 
وی عنوان کرد: اگر ما تبیین نکنیم، دشمن تحریف می‌کند و جای شهید و جلاد عوض می‌شود ما باید به فرزندان‌مان و دانش‌آموزان و دانشجویان اهمیت دفاع مقدس را آموزش دهیم. 
 
خطیب جمعه بافت در ادامه گفت: بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را تبریک عرض می‌کنم و از همه اقشار جامعه می‌خواهم که در آموزش‌ و پرورش جوانان همکاری کنند.
 
 ایران‌پور در پایان خاطرنشان کرد: جوانان ما باهوش و با استعداد هستند؛ باید با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم؛ مسائل فرهنگی را در رأس برنامه‌ها قرار دهیم و نماز جماعت را در اولویت کاری برنامه‌های آموزشی قرار دهیم.

در حال تکمیل….

انتهای خبر/س

 


نبرد فرسایشی مقاومت امتداد استراتژی مرگ اسرائیل

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? نبرد فرسایشی مقاومت امتداد استراتژی مرگ اسرائیل