ناکامی زوج قاچاقچی در انتقال ۲۲۸ کیلو مواد افیونی

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: ۲۲۸ کیلو مواد افیونی شامل ۲۲۶ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم شیشه از یک زوج قاچاقچی در این شهرستان کشف و خودروی متعلق به آنان نیز توقیف شد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ اسحاق دریجانی افزود: […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: ۲۲۸ کیلو مواد افیونی شامل ۲۲۶ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم شیشه از یک زوج قاچاقچی در این شهرستان کشف و خودروی متعلق به آنان نیز توقیف شد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ اسحاق دریجانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک زوج قاچاقچی برای انتقال مقادیری مواد مخدر مطلع شدند و موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

وی اظهار داشت: در ادامه پلیس شهرستان ریگان با همکاری پلیس مرکز استان کرمان و یک تیم از تکاوران یگان ۱۱۴ امام رضا (ع) شهرستان بم، مسیر تردد قاچاقچیان را در ۲ نقطه از محور  ایرانشهر به ریگان تحت کنترل خود قرار دادند و پس از مشاهده خودروی پراید قاچاقچیان در عملیاتی منسجم آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو ۲۲۶ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم شیشه را کشف و در این رابطه  یک زن و مرد را دستگیر کردند.

سرهنگ دریجانی در پایان با اشاره اینکه در مجموع از این زوج قاچاقچی ۲۲۸ کیلو مواد افیونی کشف شد؛ خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.




ناکامی زوج قاچاقچی در انتقال ۲۲۸ کیلو مواد افیونی

منبع:ایرنـا
? ناکامی زوج قاچاقچی در انتقال ۲۲۸ کیلو مواد افیونی