ناوگان راهداری کرمان مجهز به دوربین‌های درون‌خودرویی

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از دوربین‌های درون‌خودرویی، به‌‌عنوان سامانه‌های جدید و چندمنظوره بهره‌برداری می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان كرمان، علی عبداللهی با اشاره به اين كه ثبت و ضبط تصادفات […]



مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از دوربین‌های درون‌خودرویی، به‌‌عنوان سامانه‌های جدید و چندمنظوره بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان كرمان، علی عبداللهی با اشاره به اين كه ثبت و ضبط تصادفات و حوادث رانندگی تنها بخشی از كاربردهای دوربين خودرو است، اظهاركرد: این دوربین‌ها نقش مهمی در افزایش ایمنی، مسئولیت‌پذیری و کارایی در شبکه‌های پیشرفته ایفا خواهند کرد.

وی ادامه داد: این دوربین‌ها در ناوگان راهداری قابل استفاده هستند و با ثبت و ضبط وقایع رانندگی، در صورت وقوع تصادف و یا حوادث مختلف، شواهد و مدارک واقعی را برای بررسی تخلفات رانندگی ارائه می‌دهند.

عبداللهی اذعان کرد: استفاده از ویژگی بررسی لحظه‌ای وضعیت جاده‌ای و در دسترس داشتن شواهد قابل استناد را از دیگر ویژگی‌هایی خواند که در موارد مهمی مانند مدیریت سفرهای اربعین بسیار کارایی دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمان خاطرنشان کرد: نصب دوربین‌های ثبت وقایع بر روی خودروهای گشت راهداری، امکان رصد مناطق فاقد پوشش دوربین نظارتی را فراهم و با توجه به مستندسازی مأموریت‌ها، شرایط را برای اطلاع از آخرین موقعیت ناوگان و وضعیت جاده‌ها مهیا می‌کند.

انتهای خبر/ طهماسبی


ناوگان راهداری کرمان مجهز به دوربین‌های درون‌خودرویی

منبع:آرمـان
? ناوگان راهداری کرمان مجهز به دوربین‌های درون‌خودرویی