نان رسما در کرمان گران شد | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با اشاره به افزایش قیمت نان در کرمان گفت:«مجوز افزایش قیمت نان در نانوایی‌های دولتی سراسر استان تا سقف ۲۵ درصد صادر شده و نرخ‌ها افزایش یافته است». داریوش ماهری هفتم شهریور ماه بیان کرد:«از دوشنبه هفتۀ گذشته با به‌روزرسانی کارتخوان‌های نانوایی‌هایی که […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با اشاره به افزایش قیمت نان در کرمان گفت:«مجوز افزایش قیمت نان در نانوایی‌های دولتی سراسر استان تا سقف ۲۵ درصد صادر شده و نرخ‌ها افزایش یافته است».

داریوش ماهری هفتم شهریور ماه بیان کرد:«از دوشنبه هفتۀ گذشته با به‌روزرسانی کارتخوان‌های نانوایی‌هایی که آرد یارانه‌ای و دولتی استفاده می‌کردند،بین ۲۲ تا ۲۵ درصد به قیمت نان افزوده شده است».

وی با بیان این‌که سقف افزایش قیمت نان طبق مجوز کشوری برای استان‌ها ۲۵ درصد است و افزایش بالاتر از این عدد قانونی نیست،افزود:«نان لواش ۲۲ درصد و سایر نان‌های نوع یک مثل تافتون و سنگک تا ۲۵ درصد افزایش قیمت داشتند».

ماهری یادآور شد:«افزایش قیمت نان فقط برای نانوایی‌های دولتی است و تغییر قیمت برای نانوایی‌های غیردولتی توسط اداره صمت و صنف انجام می‌شود».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از نذیر کرمان کرمان،وی در ادامه بیان کرد:«از سال ۱۴۰۰ قیمت نان دولتی تغییری نداشت و تنها ۴۰ درصد دولت به‌عنوان یارانه به نانوایان پرداخت می‌کرد که این موضوع بر کیفیت نان،وضعیت معیشت صنف نانوایان و غیره تاثیر گذاشته بود».

ماهری اظهار کرد:«مجوز افزایش قیمت نان تا حدودی می‌تواند وضعیت کیفیت و معیشت نانوایان را بهبود ببخشد». /پ

وی خاطرنشان کرد:




نان رسما در کرمان گران شد

منبع:خبر کرمان
?نان رسما در کرمان گران شد :اخبار استان کرمان – اقتصادی