نامه رئیس فدراسیون جودو به رهبر انقلاب

به گزارش  نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی سایت فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان، پس از اتفاقات اخیر در نامه‌ای سرگشاده به محضور مقام معظم رهبری متنی را منتشر کرده است. متن نامه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله […]

به گزارش  نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی سایت فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان، پس از اتفاقات اخیر در نامه‌ای سرگشاده به محضور مقام معظم رهبری متنی را منتشر کرده است.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه‌ای دامت برکاته

با سلام و تحیات وافره.

رهبرم، آنچه امروز بر من میگذرد روایت تلخ و مظلومی ست که بازگو کردنش، برایم تلخ‌تر است.

تا دیروز در لباس قهرمانی بدنبال سکوی افتخار و برافراشته شدن پرچم مقدس کشورم بودم و امروز در قامت مدیری متخصص و قهرمان که شیفته خدمت صادقانه به همنوعان خود است؛ میدانم که امروز ترجمان قهرمانی، پهلوانی و خدمت صادقانه به مثابه غریبه‌ای بدل گردیده که دیگر صحبت کردن از آن سخت است.

در جامعه ورزشی امروز دیگر صحبت از حفظ اعتبار و شان ورزشکار و مدیر ورزشی نیست؛ بلکه سرمایه سوزی و نخبه کشی در ورزش به وسیله عده‌ای خناس و منفعت طلب، عادت شده است. تا دیروز در ورزش صحبت از مبارزه روی تشک و میادین ورزشی بود، اما امروز در ورزش مبارزه را می‌بایست ابتدا از تودرتوی سیاست و اتاق برخی رسانه‌ها و فضای مجازی به سود عده‌ای فرصت طلب یافت و اگر جانی و توانی باقی ماند؛ میدان، تشک و خدمت در مرحله آخر.

رهبرم؛ داستان من (آرش میراسماعیلی) روستازاده‌ای است از دل یک شهرستان محروم با محرومیتی مضاعف که با لطف خدا پا به عرصه ورزش گذاشته و با توکل برخدا و استعانت از خداوند منان بار‌ها و بار‌ها پرچم پر افتخار کشورم را به اهتزاز در آورده ام. دنیا شاهد بود با سجده‌های شکرم بعد از هر قهرمانی ام با شالی سبز برگردن و قرآنی در دست روی سکو‌های جهانی ایستادم. میدانم که خاطر مبارک تان است که بعد از المپیک آتن وقتی در دفاع از آرمان ها، ارزش‌های انقلاب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رسیدن به مدال قهرمانی چشم پوشی کردم، حضرتعالی این کار بنده حقیر را در ملاقاتی حضوری ارزشمند خواندید.

اکنون نیز که چهار سال طاقت فرسا، جودو بخاطر دفاع از همان آرمان‌ها و ارزش‌ها در تعلیق ظالمانه سپری میکند، بازهم حضرتعالی با شهامت در محافل ورزشی از این کار با ارزش فدراسیون مظلوم جودو در زمانی که برخی‌ها بخاطر ترس از تعلیق ورزش یاد نکردند، یاد نمودید.

رهبرم؛ برهمگان پوشیده نیست، در این سال‌ها چه بر من گذشت، از هجمه‌ها و تخریبات شبکه‌های معاند و بیگانه در امان نماندم و از سیلی خناسان داخلی دم نزدم و استوار ماندم. از عقاید و آرمان‌های کشورم دست نکشیدم، در بزنگاه‌های سخت و پر فراز و نشیب به کشور و نظام وفادار ماندم.

صورتم را سال‌ها با سیلی سرخ نگه داشتم، از رد صلاحیت شدن هایم دم نزدم، از بی مهر‌ها نرنجیدم، از بازجویی‌های بی مورد و ممنوع الخروج شدنم بخاطر فایل صوتی که در دفاع از انقلاب اسلامی منتشر شد، سکوت کردم. خود و خانواده ام را تهدید کردند، اما سر خم نکردم. حتی پیشنهادات مالی بیگانگان یک لحظه وسوسه ام نکرد. حال نیز با پرونده سازی و اتهامات واهی روبرو شده ام و ناجوانمردانه بر من می‌تازند، اما همیشه با خود گفته ام، هر که مقرب‌تر است، جام بلا بیشترش میدهند.

خدا را گواه می‌گیرم که همیشه سعی بر سلامت اخلاقی و مالی در مسیر قهرمانی و کاری داشته ام تا بتوانم الگوی خوبی برای نوجوانان و جوانان کشورم باشم. وقتی به نقل قول از حضرتعالی شنیدم که فرموید: همان فرمان را ادامه بدهم، بازهم سرباز ماندم، اما رهبرم امروزکه این نامه را می‌نگارم از نفس افتاده ام، خسته ام و استخوان‌های بدنم زیر توطئه‌ی سنگ‌های زیرین آسیاب دشمنان خارجی و داخلی در حال خرد شدن است، اما نمیدانم تا کی میتوانم دوام بیاورم.

در این وانفسا که سوابقم برای همگان اظهر من الشمس است درد دل نمودم تا بدانید ریشه این نخبه کشی‌ها و فرار مغز‌ها از کجا سرچشمه می‌گیرد و طراحی توطئه‌های افراد فرصت طلب، سرمایه‌های این انقلاب را چگونه می‌سوزانند. همگان می‌دانند که دینم را به کشور و نظام ادا نمودم و عاشقانه مردم کشورم را دوست دارم.

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست

که به پیمانه کشی شهره شدم، روز الست

من همان دم که وضو ساخته ام از چشمه عشق

چارتکبیر زدم یکسره بر هرچه که هست
 
آرش میراسماعیلی سرباز میهن عزیزم ایران

انتهای پیام/




نامه رئیس فدراسیون جودو به رهبر انقلاب

منبع:آنـــا
? نامه رئیس فدراسیون جودو به رهبر انقلاب