نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری حرمت یکدیگر را نگه دارند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری حرمت یکدیگر را نگه دارند، چراکه مردم جذب شخص بی‌اخلاق نمی‌شوند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ سید کمال سجادی درباره لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: رهبر انقلاب اخیرا توصیه کرده اند که کاندیداهای انتخابات اخلاق […]



سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری حرمت یکدیگر را نگه دارند، چراکه مردم جذب شخص بی‌اخلاق نمی‌شوند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ سید کمال سجادی درباره لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: رهبر انقلاب اخیرا توصیه کرده اند که کاندیداهای انتخابات اخلاق را عادت کنند که این مساله مهمی است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: لازم است که نامزدها حرمت یکدیگر را نگه دارند و به جای تخریب از برنامه‌ها و اهداف خود برای حل مشکلات کشور به مردم بگویند چراکه بداخلاقی انتخاباتی از نظر عرف و دین درست نیست.

سجادی متذکر شد: مردم انتظار دارند که از نامزدهای انتخابات کارنامه قابل دفاع و طرح مدونی برای حل مشکلات اساسی جامعه ببینند و لذا عیب‌جویی و تخریب از نظر جامعه خوشایند نیست و قطعاً اشخاص جامعه نسبت به کاندیدای فرافکن و تخریب‌گر اقبال پیدا نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: هر نامزدی که از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار می‌گیرد باید از این فرصت برای تمرکز بر معضلات جامعه و ارائه راه‌های برون‌رفت از آن‌ها به‌صورت عملیاتی استفاده کند و از کل‌کل‌های بی‌فایده اجتناب کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید موقعیت را بشناسند و بدانند که کشور به شخصی همچون آیت‌الله رئیسی احتیاج دارد که همواره به فکر حل مشکلات بود و وحدت رویه را مبنای کار قرار می‌داد، بنابراین رئیس جمهور آینده باید به لحاظ اخلاقی و کاری شبیه ایشان باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/م


نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری حرمت یکدیگر را نگه دارند

منبع:آرمـان
? نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری حرمت یکدیگر را نگه دارند