نامزدهای اصولگرایان: تا قبل از عید غدیر بر سر یک نامزد اجماع می‌کنیم

غلامرضا منتظری عضو ستاد اجماع نیروهای انقلاب در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان و هیئت تحریریه ایسنا با اشاره به اینکه دلخوری ها و نارضایتی‌ها از برخی کاستی‌ها دلیل موجهی برای شرکت نکردن در انتخابات نیست، اظهار کرد: تنها گزینه برای بهبود وضعیت کشور شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است. به […]


غلامرضا منتظری عضو ستاد اجماع نیروهای انقلاب در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان و هیئت تحریریه ایسنا با اشاره به اینکه دلخوری ها و نارضایتی‌ها از برخی کاستی‌ها دلیل موجهی برای شرکت نکردن در انتخابات نیست، اظهار کرد: تنها گزینه برای بهبود وضعیت کشور شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت وگوی منتظری را در ادامه می خوانید:

هر چند امروز در مسیر موفقیت قرار داریم و گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم اما نباید به وضعیت موجود قانع بوده و دست از تلاش برداریم.
رسانه‌ها و مسئولان باید به صورت دوره‌ای افرادی را برای نقد و ارزیابی فعالیت‌های خود دعوت کنند، نقد باران رحمتی است که در کشتزار افراد مستعد نفوذ کرده و سبب رشد و بالندگی آن‌ها می‌شود.
باید کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهیدمان باشد، رسانه‌ها با تبیین منش، رفتار و خدمات سیدالشهدای خدمت می‌توانند به مردم کمک کنند تا فردی را که بیشترین شباهت به‌ ایشان را دارد را انتخاب کنند.
با توجه به انتخابات زودرس ستاد مرکزی نیروهای انقلابی و ولایی جلسات متعدد با اعضای ستاد و برخی نامزدهای انتخابات برگزار کرد تا پس از بررسی همه جوانب و بررسی نظرسنجی‌های معتبر به دلایل اقناعی و محکم برای اجماع دست پیدا کنند.
بستر برای اجماع فراهم است و در حال شور و بررسی همه جوانب با رؤسای ستاد انتخابات در شهرهای مختلف هستیم، پس از آنکه بررسی‌ها به نتیجه قابل قبول برسد بار دیگر با نامزدهای انتخابات گفتگوی مجدد خواهیم داشت و در نهایت پیش‌بینی ما این است که تا قبل از عید سعید غدیر یک نامزد انتخاب و نتیجه اجماع اعلام شود.


نامزدهای اصولگرایان: تا قبل از عید غدیر بر سر یک نامزد اجماع می‌کنیم

منبع: اصلاحات نیوز
? نامزدهای اصولگرایان: تا قبل از عید غدیر بر سر یک نامزد اجماع می‌کنیم