ناظران شورای نگهبان مدافعان حریم مردم‌سالاری دینی/مجلس در مسیر اصلاح قانون انتخابات

فت فتو/کرمان معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان تاکید کرد: ناظران شورای نگهبان مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند.  محمدحسن صادقی‌مقدم ظهر امروز ۱۲ خردادماه در آئین تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها گفت: عجین شدن خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی […]

فت فتو/کرمان معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان تاکید کرد: ناظران شورای نگهبان مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند. 

محمدحسن صادقی‌مقدم ظهر امروز ۱۲ خردادماه در آئین تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها گفت: عجین شدن خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس باعث گرمی بین دو ملت شده است. 
وی با یادآوری اولین ملاقات امام راحل با محمدرضا شاه اظهار کرد: بعد از تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر، ایشان را به جیرفت تبعید کردند و کتاب بر تبعید روایتی از تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر و جیرفت در دوران اختناق پهلوی دوم است. 
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان بیان کرد: مسئولین باید پاسخگوی همه رفتارشان باشند. 
وی توجه به اولویت‌ها، اعتماد به نفس، استفاده از طرفیت کارشناسی، مردم‌دار و دلسوز، متعهد به مردم و نظام و … را از دیگر ویژگی‌های مسئول کارآمد برشمرد و گفت: سرگرم اختلافات، به دنبال جذب ثروت و تنبل نباشد و خویشن شناسی، جلودار بودن، کمال یافتگی و … از دیگر ویژگی‌های یک مدیر لایق است. 
صادقی‌مقدم، آگاهی محیطی، شناخت تهدیدات، هوش فرهنگی، تعامل فرهنگی، جهاد بانفس، حرکت جهادی و … را از دیگر ویژگی‌های مسئولین لایق دانست و بیان کرد: دشمنان شهید حاج قاسم سلیمانی را از چیزی می‌ترساند که او دنبالش بود و آن شهادت بود. 
وی اظهار کرد:  ۳۰۰ هزار نفر در کل کشور به عنوان ناظر در بانک اطلاعاتی شورای نگهبان در قالب شبکه نظارت ثبت کرده‌ایم. 
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: در هر انتخابات نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر نظارت بر انتخابات در ۶۰ هزار نقطه را بر عهده دارند و بر گزینش و آموزش آنها در فاصله زمانی بین هر دوره از انتخابات، دقت نظر فراوانی اعمال می‌شود. 
وی عنوان کرد: قانون انتخابات کشور نیاز به اصلاح دارد و امیدواریم تا زمستان ۱۴۰۲، زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری این قانون در مجلس اصلاح و در شورای نگهبان به تصویب نهایی برسد. 
انتهای پیام




ناظران شورای نگهبان مدافعان حریم مردم‌سالاری دینی/مجلس در مسیر اصلاح قانون انتخابات

منبع: ایـسنا
? ناظران شورای نگهبان مدافعان حریم مردم‌سالاری دینی/مجلس در مسیر اصلاح قانون انتخابات