نارضایتی سرمربی نفت مسجد سلیمان از داوری/ کلانتری: دروازه‌بان ۱۶ ساله در دروازه بود | اخبار کرمان و شهرستان ها

سرمربی نفت مسجد سلیمان نسبت به داوری دیدار نخست تیمش مقابل مس شهر بابک در هفته اول رقابت های لیگ یک فوتبال واکنش نشان داد. به گزارش نذیر کرمان، نفت مسجد سلیمان در هفته نخست لیگ یک مقابل مس شهر بابک قرار گرفت و یک بر صفر بازی را به شاگردان محمود فکری واگذار کرد. […]



سرمربی نفت مسجد سلیمان نسبت به داوری دیدار نخست تیمش مقابل مس شهر بابک در هفته اول رقابت های لیگ یک فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش نذیر کرمان، نفت مسجد سلیمان در هفته نخست لیگ یک مقابل مس شهر بابک قرار گرفت و یک بر صفر بازی را به شاگردان محمود فکری واگذار کرد. این بازی حواشی زیادی به همراه داشت که میتوان از داوری، درگیری میان بازیکنان درون زمین و نبود بازیکن بر روی نیمکت نفتی ها نام برد.

در همین راستا علی اصغر کلانتری سرمربی نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با نذیر کرمان در خصوص این دیدار و درگیری ها و اعتراضات انجام شده اظهار کرد: از داوری این بازی راضی نبودم و همین اشتباهات داوری باعث شد که ببازیم. مدافع تیم حریف ۵ بار باید از زمین اخراج می شد ولی داور بازی بی تفاوت بود و واکنشی نشان نداد. نباید حق تیمی ضایع شود. داوری به ضرر ما بود و در محوطه جریمه تیم حریف اتفاقی رخ داد که باید پنالتی اعلام می شد ولی نمی دانم چرا داور سوت نمی زد.

وی در مورد نبود بازیکنان خود روی نیمکت گفت: دستانمان در این بازی خالی بود. ما به دلیل بدهی های زیاد باشگاه و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم از بازیکنان خود استفاده کنیم. در بازی مقابل مس شهر بابک مجبور شدم دروازه‌بان ۱۶ ساله تیم را درون دروازه قرار بدهم. هنوز زمان حضور بازیکنان جدید در تیم مضخص نیست و امیدوارم هر چه سریعتر به تیم اضافه شوند و در بازی ها شرکت کنند.

انتهای پیام


نارضایتی سرمربی نفت مسجد سلیمان از داوری/ کلانتری: دروازه‌بان ۱۶ ساله در دروازه بود

منبع: ایـسنا
? نارضایتی سرمربی نفت مسجد سلیمان از داوری/ کلانتری: دروازه‌بان ۱۶ ساله در دروازه بود