ناراحتی دشمنان از توسعه مقاومت و بازدارندگی کشورهای اسلامی است

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از ناراحتی‌هایی که امریکایی‌ها دارند توسعه مقاومت و توسعه بازدارندگی در کشورهای اسلامی است . سردار محمدعلی نظری امروز ۱۷ مهرماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بم اظهار کرد: دستاوردهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آوردیم امروز الگویی برای تمام […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از ناراحتی‌هایی که امریکایی‌ها دارند توسعه مقاومت و توسعه بازدارندگی در کشورهای اسلامی است .

سردار محمدعلی نظری امروز ۱۷ مهرماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بم اظهار کرد: دستاوردهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آوردیم امروز الگویی برای تمام دنیا شده و پوشالی بودن قدرت آمریکا و استکبار که فضای روانی در دنیا ایجاد کردند مبنی بر اینکه مقابله با آنها امکان‌پذیر نیست، مشخص شد.

وی ادامه داد: امروز به راحتی به یکی از ارتش‌هایی که به قول خودشان جزء چند ارتش پرقدرت دنیاست، نفوذ شده و به این شکل آنها را به زانو درمی‌آورند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: همیشه باید آماده باشیم و بصیرت و دشمن‌شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا امروز تنها راه نفوذ آنها از داخل، نسل ماست تا آن‌ها را درگیر مسائلی بکنند و در یکی از سندهایی که امریکایی‌ها به آن اشاره می‌کنند، آندلس سازی و بحث بی بندرباری جوانان ماست.

وی اظهار کرد: وظیفه ما امروز این است که گوشمان به فرمایشات و راهبردهای مقام معظم رهبری باشد، هر زمان که این کار را انجام دادیم، قطعاً در آن مقطع به پیروزی رسیدیم و اگر غافل شدیم در آن مسئله دچار مشکل شدیم.

 نظری بیان کرد: در تحویل نوینی که مقام معظم رهبری فرمودند، باید روز به روز بصیرت و به‌روز بودنمان را بیشتر انجام دهیم و بر علم و توانایی و قدرت بازدارندگی‌مان در فضای مجازی و حقیقی بیفزاییم .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اصل کار دشمن امروز فضای مجازی، عملیات روانی و جنگ روایت‌ها و تحریف است. امروز آنها بازگشت به پشت سر را مد نظر دارند .

وی در بخش دیگر سخنانش با تقدیر از فرمانده سابق سپاه بم گفت: سرهنگ بدرآبادی قریب به هفت سال فرمانده ناحیه بم بود و مجاهدت‌های زیادی در قرارگاه مرد میدان در آبرسانی، در ایام کرونا، در گشت‌های اطلاعاتی رضویون و گشت‌های عملیاتی و در تمام زمان‌هایی که دشمن ما را تهدید می‌کرد، انجام داد.

سردار نظری بیان کرد: ناحیه مقاومت بم به عنوان مرکزیت ناحیه مادر در شرق استان کرمان است و همچنین به شهرستان‌های نرماشیر، ریگان و فهرج نیز کمک می‌کند .

فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به اینکه آقای بدرآبادی از فرماندهان موفق ما در استان است، افزود: فرمانده جدید سپاه بم نیز در همین ناحیه از حوزه دانشجویی شروع کرده و همچنین مسئولیت حفاظت اطلاعات سپاه شهرستان بم، فرماندهی بسیج سپاه ریگان و … را در کارنامه خود دارد.

بنابراین گزارش، در این مراسم از خدمات سرهنگ احمد بدرآبادی فرمانده سپاه شهرستان بم تقدیر و سرهنگ مصطفی دهقانیان به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

انتهای پیام




ناراحتی دشمنان از توسعه مقاومت و بازدارندگی کشورهای اسلامی است

منبع: ایـسنا
? ناراحتی دشمنان از توسعه مقاومت و بازدارندگی کشورهای اسلامی است