نادری با ۱۱ رای در ریاست شورا ابقا شد

در این انتخابات برخلاف سال گذشته «علیرضا نادری» هیچ رقیبی برای ریاست شورا نداشت و هر ۱۱ عضو شورا به ریاست او رای دادند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از فردای کرمان؛ سومین انتخابات هیات رئیسۀ شورای شهر کرمان صبح امروز دوشنبه ۹ مردادماه و زودتر از موعد قانونی برگزار شد. طبق […]

در این انتخابات برخلاف سال گذشته «علیرضا نادری» هیچ رقیبی برای ریاست شورا نداشت و هر ۱۱ عضو شورا به ریاست او رای دادند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از فردای کرمان؛ سومین انتخابات هیات رئیسۀ شورای شهر کرمان صبح امروز دوشنبه ۹ مردادماه و زودتر از موعد قانونی برگزار شد. طبق قانون، زمان برگزاری انتخابات شنبۀ آینده یعنی ۱۴ مردادماه است.

در این انتخابات برخلاف سال گذشته «علیرضا نادری» هیچ رقیبی برای ریاست شورا نداشت و هر ۱۱ عضو شورا به ریاست او رای دادند.

 سال گذشته نادری فقط شش رای را کسب کرد و پنج نفر دیگر به حسین چناریان رای دادند.

در نخستین سال فعالیت شورای ششم شهر کرمان، نادری با ۱۰ رای رئیس شورا شد. او بعدها در مصاحبه‌ای به نذیر کرمان گفت که در انتخابات سال اول، خودش به ریاست خودش رای نداد. در این انتخابات اما کسب ۱۱ رای نشان می‌دهد که نادری رای سفید نداد.

رئیس شورای شهر کرمان، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای مدیریت دارد.

 او به گفتۀ خودش، از اردیبهشت‌ماه سال ۵۹ سابقۀ مدیریت دارد.

اگرچه نادری را بیش‌تر با مسئولیت مدیرکل مالی و اقتصادی استانداری کرمان در دوران احمدی‌نژاد می‌شناسند اما در رزومۀ او مسئولیت‌های دیگری از جمله مدیرکل شیلات هرمزگان، فرماندار جیرفت، عضویت در شورای مرکزی جهاد سازندگی سیرجان و کرمان و هرمزگان، عضو هیات علمی بخش مهندسی صنایع دانشگاه باهنر کرمان، معاون آموزشی و ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه باهنر نیز آمده است.

نادری بر این باور است که رئیس شورای شهر تنها یک هماهنگ‌کننده است و نباید فرمانده باشد. او در گفت‌وگو با نذیر کرمان این نظر خود را مطرح کرده است.

 در دو سال گذشته، رئیس شورای شهر کرمان به ندرت در انظار عمومی و در جلسات رسمی بیرون از شورا حضور داشته است. او همچنین، یک‌بار در صحن علنی شورای شهر اعلام کرد: اینکه می‌گویند نادری خشک و انعطاف‌‌ناپذیر است کاملا درست می‌گویند. او توضیح داد: روی رای خودم می‌ایستم اما لجاجت نمی‌کنم بلکه فکر و مشورت می‌کنم و اگر تصور کردم درست است بر آن نظر می‌مانم.

 نادری یکی از مخالفان غیرهمسطح‌سازی در سه‌راهی شرف‌آباد است و دلیل این مخالفت خود را هزینۀ بالای این پروژه و وجود راه‌حل‌های دیگر ذکر کرده است.

 او همچنین تا پیش از این، مخالف شروع پروژه‌های بزرگ در شهر بوده است. نادری اسفندماه سال گذشته و در جریان بررسی پیشنهاد شهرداری برای احداث تقاطع‌های غیرهمسطح سه‌راهی شرف‌آباد و سه‌راهی سیلو گفت: «در شهر، پروژه‌ها و کارهای کوچکی داریم که همه معطل است. در این شرایط، چرا باید منابع شهرداری صرف کارهای بزرگ شود؟». نادری تاکید کرد: «ابتدا باید این پروژه‌ها به بهره‌برداری کامل برسد، بعد پروژۀ بزرگ جدید شروع کنیم».

نادری در انتخابات سال ۱۴۰۰ جزو لیست موسوم به میثاق بود. اکثریت کرسی‌های شورای ششم شهر کرمان در اختیار این لیست است. نادری به همراه سیدمحمد موسوی، منصور ایرانمنش، سیدمحمد صادق تقوی، محمدامین شمسی، محمدرضا کمساری، محمد امینی‌زاده، عشرت کردستانی و محمود بابایی از این لیست به شورا آمده‌اند.

نادری یکی از شش نفری است که سال ۱۴۰۰ به شهردار شدن سعید شعرباف‌تبریزی رای مثبت داد. پس از انتخاب شهردار اما گروه ۹ نفره‌ای که از لیست میثاق به شورا آمده بودند از هم پاشید و به دو دستۀ پنج و شش نفره تبدیل شد که شش نفر آن‌ها شعرباف‌تبریزی را برگزیدند. اکنون اما هر دو گروه به نادری برای ریاست شورا رای مثبت دادند.

انتهای خبر/ طهماسبی




نادری با ۱۱ رای در ریاست شورا ابقا شد

منبع:آرمـان
? نادری با ۱۱ رای در ریاست شورا ابقا شد